Gå til innhold

ny i vektklubben


Gjest maria65

Anbefalte innlegg

Hei hei

 

Jeg er ny her, men ikke ny i gamet. Har gått på GR kurs siden Januar, har tatt av 14 kilo, og har ca. 20 igjen. Jeg har tatt det veldig med ro, ikke prøvd å ta av mest mulig på kortest mulig tid. Jeg har hatt vekt problem siden jeg var barn og prøvd det meste av forferdelige dietter, som ikke har gjordt noe for min forbrenning. Men dette er tingen, uten tvil!!

Jeg klarte å holde vekten i sommer, vel jeg gikk opp i ferien, men når jeg kom hjem så gikk det av igjen, det var en god følelse.

Jeg er på 1600 kcal, og det føles helt ok.

Begynnte på mitt fjerde kurs i går, har hatt en pause fra kurs. Men nå er det i gang igjen. Mitt mål før jul er å gå ned 5 kilo.

Har to jenter på 3,5 og 1,5 år, og nå skal jeg få to formiddager fri, og det skal brukes til trim. Det er det nye målet. Har selvfølgelig trimmet før dette, men litt sporadisk til tider.

Håper på å få enda mer inspirasjon av alle dere der ute, for disse kiloene skal av, uten tvil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei.

Har nettopp startet på kurs nr 2, har passert 10 kg ned og skal ned mer før jul. Har også prøvt alle mulige pulver og kurer før, med resultatet at jeg plasserte meg langt oppe på vekta. To tøffe svangerskap var gode slankekurer, som resulterte i at vekta var mindre ved fødsel enn før graviditet. Men jeg kan jo ikke være gravid resten av livet.......

 

GR kurs må vel være tingen. Har fortsatt følelsen av at slikt matopplegg klarer jeg å leve med resten av livet.

 

Drivkraft henter jeg fra skritteller - jeg skal over 10 000 skritt i gjennomsnitt pr uke. Og jeg skal ha minst 2 trimpoeng hver dag i gjennomsnitt pr uke.

 

Delmål er å komme inn i for små klær, som har hopet seg opp i hyllene mine. Kommer nå inn i selskapskjoe kjøpt for ca 8 år siden. Prøver nå en kjole som ligger 15 år tilbake i tid. (der jeg tror trivselvekta mi er).

 

Hvert gram teller - dette blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det er ikke lett, for alt frister, alt som jeg ikke kan spise. Men denne gangen skal jeg klare det. Jeg skal. Er ganske ny her jeg og. Hadde ikke trodd det, men det er faktisk motivasjon å se hvordan det går med andre, hvordan andre klarer seg hvordan de holder deg til det som er "lov" å spise.Der ryker jeg, med en gang jeg blir trøtt og sliten.Har en gutt på 15 mnd som jeg er en del aleine med, min samboer jobber på sjøen og han er vekke i 6 uker, men stort sett går det veldig fint. Jeg har begynt igjen på jobb, og det er en stor overgang. Men som sagt denne gangen skal jeg klare det. Og det skal vare evig. Håper du klarer ditt mål til jul. Det spøker litt for mitt mål, men det er no ennå litt tid igjen.

 

Ha en flott uke, med nye muligheter. Smil til verden og den smiler til deg.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...