Gå til innhold

Heisann


Gjest komiko

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 38år, bor i Oslo , jobbr som tømrer

Jeg startet på GR kurs sist mandag, da det må skje forandringer i mitt kosthold, og vekten var så høy som 125,3kg , og jeg håper på en nedgang på 40kg , da det er målet mitt, over lenger tid , og dette skal jeg prøve

 

Har meldt meg på Birkebeinerrittet i august 07, så nå er det ingen vei tilbake

 

Håper på å redusere min kroppsvekt med ca 2 kg i uken, og dette ser jeg frem til

 

Håper alle har det ellers bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det var koselig å se en mann her inne oogså, er ikke så ofte.

Kjempe tøft at du har mld deg på birkerbeinerrittet, det er jeg imponert over!

Du skal se du løper av deg kiloene dine!:)

Velkommen, og lykke til!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mindreavmeg

Er ganske ny her selv. Går i min andre kursuke. Første uka gikk jeg ned 0,7 kg. Har trent mere denne uka, så det blir spennende for meg på tirsdag. Det er min kursdag.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg

Kjekt å høre fra en mann, går du på ordinært kurs eller bare for menn?

Er selv i gang med kurs nr 2, men har en lang vei å gå skal ned ca 70 kilo, men har lært meg å ta uke for uke.

 

Stiligt å melde seg på Birken, lykke til med et sånt mål så klarer du dette.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre fra en mann' date=' går du på ordinært kurs eller bare for menn?

Er selv i gang med kurs nr 2, men har en lang vei å gå skal ned ca 70 kilo, men har lært meg å ta uke for uke.

 

Stiligt å melde seg på Birken, lykke til med et sånt mål så klarer du dette.

 

Klem[/quote']

 

 

Har begynt på et slikt maxikurs , og håper det gir resultater

Nå er det første veiedag i morgen , og jeg er spent ,men noen kg er vekk, så det lover godt

 

Har også tatt meg selv i nakken sist uke og kommet i gang med trening osv, for kan ikke komme på kurset og ikke redusert noe i vekten

 

Men helgen har vært hard med mange fristelser ,men har klart så der å styre unna

 

Hilsen 'Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på et slikt maxikurs ' date=' og håper det gir resultater

Nå er det første veiedag i morgen , og jeg er spent ,men noen kg er vekk, så det lover godt

 

Har også tatt meg selv i nakken sist uke og kommet i gang med trening osv, for kan ikke komme på kurset og ikke redusert noe i vekten

 

Men helgen har vært hard med mange fristelser ,men har klart så der å styre unna

 

Hilsen 'Pål[/quote']

 

 

Hei ;)

 

Jeg vill bare ønske deg lykke til med veiingen i morgen:)

 

jeg har selv veiing i morgen, og er veldig spent på om jeg har klart å gå ned noe denne uken som har vært, helgene syns jeg vannskelig, er så mange fristelser.

 

Hvliken trening er det du holder på med?.

 

I alle fall lykke til i morgen.

 

Hilsen Evelyn ( slankeblogger på en annen side her på vektklubben)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på et slikt maxikurs ' date=' og håper det gir resultater

Nå er det første veiedag i morgen , og jeg er spent ,men noen kg er vekk, så det lover godt

 

Har også tatt meg selv i nakken sist uke og kommet i gang med trening osv, for kan ikke komme på kurset og ikke redusert noe i vekten

 

Men helgen har vært hard med mange fristelser ,men har klart så der å styre unna

 

Hilsen 'Pål[/quote']

 

 

Hei ;)

 

Jeg vill bare ønske deg lykke til med veiingen i morgen, og tøft at du ville melde deg på et maxi kurs og ikke en kun for men. jeg har selv gått i sammen med flere menn og jeg syns de er tøff som vill gå i sammen med alle disse damene.

 

jeg har selv veiing i morgen, og er veldig spent på om jeg har klart å gå ned noe denne uken som har vært, helgene syns jeg vannskelig, er så mange fristelser.

 

Hvliken trening er det du holder på med?.

 

I alle fall lykke til i morgen.

 

Hilsen Evelyn ( slankeblogger på en annen side her på vektklubben)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

 

Jeg vill bare ønske deg lykke til med veiingen i morgen' date=' og tøft at du ville melde deg på et maxi kurs og ikke en kun for men. jeg har selv gått i sammen med flere menn og jeg syns de er tøff som vill gå i sammen med alle disse damene.

 

jeg har selv veiing i morgen, og er veldig spent på om jeg har klart å gå ned noe denne uken som har vært, helgene syns jeg vannskelig, er så mange fristelser.

 

Hvliken trening er det du holder på med?.

 

I alle fall lykke til i morgen.

 

Hilsen Evelyn ( slankeblogger på en annen side her på vektklubben)[/quote']

 

 

Begynt på helsestudio i gjen etter å ha vært "støttemedlem" en god stund og godt å begynne å bruke medlemskapet sitt

Kun vært sykling denne uken ,men skal ha en personligtime med instruktør på tirsdag, og vil da få satt opp program , så dette er spennende

 

Ja det er mange fristelser , og ikke lett å styre unna ,men tenkte at begynte jeg på kurs , så er det ikke noe unnasluntring, for kan ikke komme på veiingen og økt i vekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt på helsestudio i gjen etter å ha vært "støttemedlem" en god stund og godt å begynne å bruke medlemskapet sitt

Kun vært sykling denne uken ' date='men skal ha en personligtime med instruktør på tirsdag, og vil da få satt opp program , så dette er spennende

 

Ja det er mange fristelser , og ikke lett å styre unna ,men tenkte at begynte jeg på kurs , så er det ikke noe unnasluntring, for kan ikke komme på veiingen og økt i vekt[/quote']

 

 

Hei igjen:)

 

Så flott at du har begynt på helsestudioet igjen da, er kjekt å komme i gang me litt trening. Håper du vill trives med det.

 

Jeg trener også på helsestudio, jeg har gjort det siden i april måned og jeg syns det er helt ok. Jeg bruker både sykkel, gå maskin, step maskin og ro maskin i tilegg til vekttrening for hele kroppen, jeg har lave vekter og mange repitisjoner. Er helt overbevist om at dette har hjulpet meg til å gå ned de 20 kg jeg har blitt kvitt og cm jeg har mista. I tilegg å har jeg både svømt, vært på spining og gått turer i skog og mark Er viktig med litt varrisjon i treningen, slik at en ikke går lei......

 

Når du skal ned så mange kilo som du skal ned, ja for 40 kilo er nå ganske mye da, så er det nå viktig med små dele mål.

 

I alle fall lykke til, håper å høre fra deg om hvordan det går med deg etter hvert.

 

H. Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg
Har begynt på et slikt maxikurs ' date=' og håper det gir resultater

Nå er det første veiedag i morgen , og jeg er spent ,men noen kg er vekk, så det lover godt

 

Har også tatt meg selv i nakken sist uke og kommet i gang med trening osv, for kan ikke komme på kurset og ikke redusert noe i vekten

 

Men helgen har vært hard med mange fristelser ,men har klart så der å styre unna

 

Hilsen 'Pål[/quote']

 

Vil bare si lykke til på vekten i morgen, har selv kursdag om onsdagen...

 

Blir spennende å følge med en av det "sterkere kjønn" her inne også, håper på tilbakemelding.

 

Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...