Gå til innhold

Skal vi leke?


Gjest tosta

Anbefalte innlegg

Heisan og hoppsan!

Begynte internettkurs på mandag. Andre forsøk på internett, men kommet ut av telling på forskjellige andre kurs jeg har forsøkt.... Ikke noen grunn til å bli negativ og gi opp, for denne gangen skal det gå!! Har et par dødsfete ridebukser jeg skal passe før sommeren! Gikk inn i dem for et år siden, men så våknet jeg en morgen, så passet de ikke lengre.... Jeg kan alle unnskyldningene og har brukt dem også. Til syvende og sist strander det hele på meg, så rart...Har 103 kg på kroppen og ønsker å komme til79 kg, slik at hesten min ikke brekker ryggen, he, he..Når jeg det målet, så har jeg faktisk også en unnskyldning for å kjøpe en ny enda heftigere ridebukser, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!! Jeg går også på intenett-kurs. Har gått i 3 uker. Mitt utgangspunkt var 105,5 kg, og jeg håper å nå 75 kg! (Veier nå 97,4 kg, begynte på egenhånd 3 uker før kurset startet.)

Håper du trives her på vektklubben. Masse bra mennesker her til å motiverer og drive hverandre til å nå ens mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

Jeg går vanlige kurs, skal begynne med kurs nr 2 i dag. Jeg har alltid gått på vekten om morgenen, utenom nå på kursene, og jeg lurte meg på i dag tidlig. I august viste den 100,6 kg, i dag 93,6kg. Det er første gang på mange år jeg er under 94 kg. Hurra for meg. Etter diverse slankekurer, som jeg kun holder ut med i 3-4 uker, har jeg funnet noe som virker for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også går på internettkurs. Min startvekt varr 96,2 Har kun hatt en veiedag. Sklal nå 86 til jul, da begynner jeg i ny jobb. I barnehage, må være litt opplagt da. Har en sønn på 15 mnd, og et svangerskap kan sette sine spor, men i alt det fantastiske dette fører med seg, glemmer jeg litt de kiloene jeg ønsker åå bli kvitt. Ønsker om litt barn nr 2 og da skal jeg ikke være så stor når jeg blir gravid. Så kanskje jeg ikke har så mye å slite med etter neste graviditet. Det er lov å håpe:)

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går vanlige kurs' date=' skal begynne med kurs nr 2 i dag. Jeg har alltid gått på vekten om morgenen, utenom nå på kursene, og jeg lurte meg på i dag tidlig. I august viste den 100,6 kg, i dag 93,6kg. Det er første gang på mange år jeg er under 94 kg. Hurra for meg. Etter diverse slankekurer, som jeg kun holder ut med i 3-4 uker, har jeg funnet noe som virker for meg.[/quote']

 

Det er kkjempebra. Ingenting er som å komme under en grense du lenge har stevd med eller som er blitt et magisk tall. Mitt magiske tall var 100 kg, da jeg kom under det følte jeg meg bare så lett!!!! og jeg sluttet å tenke på hva jeg spiste, for jeg var jo under 100 kg. (rister på hodet) Men no er det på an igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...