Gå til innhold

trist


Gjest moop

Anbefalte innlegg

er no på mitt 3 grete roede kurs,gikk ned cr 70 kg for 2 år sia.men da begynnte vekta og gå opp.så da var det bare og prøve et gr kurs.gikk ned 14 kilo på 2 kurs.så nå er jeg på god vei til og nå målet mitt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du egentlig glad eller trist? 70 kg? på tre kurs? her er det noe som ikke stemmer stemmer ' date=' mulig din iq?[/quote']

 

Kanskje trist for at hun gikk opp igjen etter å ha tatt av hele 70 kg? Bare et forslag... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70 kg + 14 kg på 2 år ?? 84 kg tilsammen, jammen må jeg si jeg er inponert!! GRATULERER

 

skal ned 8-10 jeg, kunne jeg fått litt hell fra deg, hehe...... jeg er glad da jeg gikk ned 17, men nå er jeg bare sur og lei, får nå går jeg bare opp, enda jeg bare tenker slanking,,,

 

 

 

 

# trukke slanking eller trist og lei seg har noe med iq og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei ! Jeg er 35 år og går på gr-kurs 2 nå. Det går egentlig ikke så veldig bra, men jeg skal ikke gi opp. Har prøvd å bli mindre i 6 år nå, og vekta viser 82,8. Jeg strevde fælt med å finne ut av hvordan man kom inn på disse sidene, så nå håper jeg at det gikk bra. Det å skrive av seg fettet, har jeg god tro på, så nå vil jeg være på nettet nesten daglig. Veldig motiverende å høre ifra andre i samme situasjon, skriv gjerne noen ord. Alle hjelper jo hverandre og det er så bra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...