Gå til innhold

nykommer her!


Gjest toomuchme

Anbefalte innlegg

Gjest toomuchme

Hei.

Jeg er ei jente som nå akkurat har gått kurs nr 1 på Grete Roede... Begynte rett på kurs nr 2 i går. Denne gangen skal jeg ikke gi opp! Jeg er 30 år, og prøver å bli gravid, og vi har ikke fått det til enda... Så da fant jeg ut at jeg måtte ha hjelp for å komme ned. Noen som følger meg opp.

 

Utgangspunktet var 118, 5 kg, fordelt på bare 160 cm... Altfor mye!

 

Det går rette veien, og nå har 7,5 kilo forsvunnet. Det er så deilig! Dette kurset er virkelig flott! Kjenne at klærne blir for store... det er lenge siden det!!

 

Målet er å komme ned i ca 70 kilo, så det er en lang vei å gå, men første målet var under 110, og jeg håper jeg klarer det neste veiing. Mangler bare 1 kilo på det. Når det målet er nådd, gleder jeg meg til å se et tosifret tall på vekta... Det er nok enda en stund til, men det er neste mål.

 

Jeg har for første gang opplevd at trening er ganske gøy. Og det er ikke lang tid du skal trene før det gir resultater, f. eks bedre kondis... Deilig og endelig klare å gå i samme tempo som min normalvektige mann, uten å bli anpusten. Det var en stor seier!

 

Nå vil jeg innom her innimellom, og diskutere litt med folk som vet hva jeg snakker om...

 

Morna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Velkommen så mye skal du være!

Jeg har også fullført første kurset, og har nå en liten "egenperiode" før jeg skal på kurs igjen på nyåret. Er som du sier utrolig motiverende å merke at klær blir for store! Jeg har også vært veldig åpen om vektprosjektet mitt til familie og venner, og det gir masse støtte! Er også morro når folk kommenterer at de kan se at jeg har gått ned ;) Da er jeg liksom skikkelig i gang! Har fremdeles MASSE kilo igjen som skal bort, men vi tar 5 kg av gangen så ordner det seg nok!

 

Du må ha så mye lykke til, så skrives vi nok her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg

Velkommen til oss. og gratulerer med fint resultat

Jeg er også i gang med kurs nummer 2, og det er virkelig motiverende og bruke disse sidene aktivt, så fortsett med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mindreavmeg

Så koselig med en ny til. Jeg går nå i uke 2 på kurs , og skal ned omtrent det samme som deg. Jeg er spent på hovr mye jeg kommer til å gå ned på kurs 1. Vil bli kjempeglad om det blir så mye som 7,5 kg. :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikken11

Hyggelig at du har funnet veien hit. Og lykke til med den nye livsstilen. Gratulerer med et bra vekttap så langt.

 

Jeg er også relativt ny her inne, men har allerede funnet mye inspirasjon og motivasjon fra de andre her inne.

 

Hilsen Solsikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er ei jente som nå akkurat har gått kurs nr 1 på Grete Roede... Begynte rett på kurs nr 2 i går. Denne gangen skal jeg ikke gi opp! Jeg er 30 år' date=' og prøver å bli gravid, og vi har ikke fått det til enda... Så da fant jeg ut at jeg måtte ha hjelp for å komme ned. Noen som følger meg opp.

 

Utgangspunktet var 118, 5 kg, fordelt på bare 160 cm... Altfor mye!

 

Det går rette veien, og nå har 7,5 kilo forsvunnet. Det er så deilig! Dette kurset er virkelig flott! Kjenne at klærne blir for store... det er lenge siden det!!

 

Målet er å komme ned i ca 70 kilo, så det er en lang vei å gå, men første målet var under 110, og jeg håper jeg klarer det neste veiing. Mangler bare 1 kilo på det. Når det målet er nådd, gleder jeg meg til å se et tosifret tall på vekta... Det er nok enda en stund til, men det er neste mål.

 

Jeg har for første gang opplevd at trening er ganske gøy. Og det er ikke lang tid du skal trene før det gir resultater, f. eks bedre kondis... Deilig og endelig klare å gå i samme tempo som min normalvektige mann, uten å bli anpusten. Det var en stor seier!

 

Nå vil jeg innom her innimellom, og diskutere litt med folk som vet hva jeg snakker om...

 

Morna![/quote']

 

Hei ;)

 

Først av alt gratuerer med de 7,5 kiloene som er forsvunnet, det er nå kjempe flott at du alerede har klart å gå ned så mye:)

 

Er veldig lurt av deg å sette seg små dele mål når en skal ned så mye som du skal, jeg selv skal nå også ned ganske mye og jeg ser 5og 5 kilo i gangen. Ser du skriver at du syns trening er blitt gøy, det samme har nå jeg opplevd, etter hvert som jeg kjente at formen begynte å komme så ble det også gøy med trening, er så herlig når jeg for hver gang klarer litt mere........

 

Hvilken trening er det du driver med?.

 

Jeg som du skal ned mange kilo, har gåtrt kurs siden mars måned og har de 2 siste kursene gått litt opp og litt ned, men stått mye i ro. Men jeg gir meg ikke jeg kjempe videre.

 

Ønsker deg lykke til, kanskje får jeg høre fra deg inne på min blogg, det hadde nå vært gøy i alle fall:)

 

Hilsen Evelyn ( som fører blogg en annen plass her på vektklubben )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...