Gå til innhold

hei kan jeg være også være med?


Gjest hama

Anbefalte innlegg

Jeg er 30 år, har gått på GR kurs tidligere men har lyst til å forsøke uten kurs denne gangen. Målet mitt er minus 21 kg, så jeg har en lang vei å gå. Startet forrige uke og vekten viser nå - 3kg så jeg er fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo flere jo bedre vettu... Vi er mange som prøver så godt vi kan. Jeg er av den typen som går opp på vinteren og ned om sommeren. nå har jeg gått ned ti kilo på ett halvt år og har tenkt (med deres hjelp) å ta ti nye til jul.. Har 27 kilo som SKAL vekk!! Stå på og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på GR kurs og da får man jo ett puff bak.

Har 3 barn som maser på pannekaker, må snart en tur på kjøkkenet ja....

Har laget lammefrikase til middag i dag samme rett til hele familien, oppskrift i bok 1. Måtte love ungene pannekaker til kvelds om de spiste i allefall litt middag. Og da spiste de opp nesten alt fra talerken. Datter nr to har inntoleranse for en rekke matvarer så er vant til å lage flere retter ...det blir jo ikke lettere med mor på kurs da kan det fort bli 3 retter.

Det jeg syntest er vanskeligst er å spise ofte nokk og få i meg nokk kcal.(rette kalorier da).Nei får gå å lage pannekaker til de søte små , men ingen på meg nei.

Skal ned fra 83kg til 68. hilsen moccica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...