Gå til innhold

Hei, ny her og lurer på noe


Gjest panpan

Anbefalte innlegg

Hei ;)

 

Jeg har meldt meg inn i vektklubben i håp om å gå ned ca 10 kg til sommeren. Vet ikke om det er et realistisk eller urealistisk mål? Jeg prøver i hvertfall!

 

Jeg har ført "regnskap" over kalorier og trening nå i 3 uker, og vekten har ikke rikket seg en eneste hekto.. Hva er det jeg gjør galt? Eller er det meg (kroppen min) det er noe feil med?? Er klar over at man i begynnelsen kan gå litt opp, pga av at fett byttes ut med muskler, men jeg har holdt på i en 2-3 mnd's tid FØR jeg satte igang kaloriregnskapet mitt her inne. At jeg ikke går ned NOE SOM HELST over så lang tid syns jeg er direkte merkelig...!

 

Jeg spiser 4-5 ganger om dagen, drikker mye vann, får i meg det jeg skal og ligger på et kaloriinntak på ca 1600 pr dag. Er det for mye kanskje? Jeg er spinninginstruktør og treningsveileder og trener bra. Både spinning (3 ganger, pluss/minus) og styrketrening (hvertfall 1 gang i uka, kanskje 2).

 

I og med jobben min vet jeg jo hva som skal til for å gå ned noen kg, og da blir det nesten enda mer frustrerende når jeg gjør "alt" riktig, men fortsatt ikke merker det granne på vekten!

Noen som har noen trøstens ord?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg vil si at det burde gå fint ;) Du burde bare holde et lite øye med vekta, for i og med at du er spinning-instruktør så burde du nok kanskje faktisk spise enda litt mer. Men dette vil du jo merke dersom du ikke har gått ned noe om en uke (du står stille på vekta) så burde du prøve å spise litt mer og se hvordan det går :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...