Gå til innhold

Erfaring fra kurs???


Gjest She81

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg begynte på egen hånd med GR opplegget på tirsdag, har gått på det før så kan liksom prinsippene. Nå som man har muligheten til å bruke vektklubben syns jeg det virker kjempemye enkler å klare litt på egen hånd.

 

Det jeg lurer på er deres erfaring i løpet av 1 kurs eller 7 kursuker. Hvor mye gikk dere ned, hvilken meny følgte dere og ca hvor mange trimpoeng hadde dere da?

Ser at ting har forandra seg litt siden jeg gikk på kurs sist, ca 5 år siden. Er derfor veldig nysgjerrig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg begynte på egen hånd med GR opplegget på tirsdag' date=' har gått på det før så kan liksom prinsippene. Nå som man har muligheten til å bruke vektklubben syns jeg det virker kjempemye enkler å klare litt på egen hånd.

 

Det jeg lurer på er deres erfaring i løpet av 1 kurs eller 7 kursuker. Hvor mye gikk dere ned, hvilken meny følgte dere og ca hvor mange trimpoeng hadde dere da?

Ser at ting har forandra seg litt siden jeg gikk på kurs sist, ca 5 år siden. Er derfor veldig nysgjerrig=)[/quote']

 

Hei!

 

Jeg avsluttet kurs 1 for to uker siden, og gikk ned 8,2 kg på 7 uker. Kjempefornøyd! Jeg gikk på meny 3 (mot meny 4 faktisk) og lå på rundt 15 trimpoeng i uka. Stort sett styrketrening og spinning. Nå har jeg fortsatt litt på egenhånd, og vekta går fremdeles sakte men sikkert nedover. Jeg hadde ikke anledning til å gå direkte på kurs 2 etter kurs 1, men skal ta kurs 2 på nyåret. Anbefaler sterkt å ta kurs for å få max motivasjon og oppfølging, det hjelper skikkelig!

 

Lykke til med vektreduksjonen, dette klarer du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg begynte på egen hånd med GR opplegget på tirsdag' date=' har gått på det før så kan liksom prinsippene. Nå som man har muligheten til å bruke vektklubben syns jeg det virker kjempemye enkler å klare litt på egen hånd.

 

Det jeg lurer på er deres erfaring i løpet av 1 kurs eller 7 kursuker. Hvor mye gikk dere ned, hvilken meny følgte dere og ca hvor mange trimpoeng hadde dere da?

Ser at ting har forandra seg litt siden jeg gikk på kurs sist, ca 5 år siden. Er derfor veldig nysgjerrig=)[/quote']

 

Hei.

 

I løpet av mitt første kurs gikk jeg ned 11.5 kg. Hadde da ca 14-16 trimpoeng i uka. Jeg fulgte meny 3 +, det betyr ca 2000 kcal om dagen, meny 3 er jo 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra innsats fra dere begge to=)

Dette er jo bare max inspirasjon å lese!!!

Synes det er kjempeflott at man faktisk kan spise så mye og allikevel gå ned så mye også...Man trenger liksom ikke sulte seg lengre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...