Gå til innhold

Uke 44 veie/målerapport


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

God morgen. Det er mandag, og i går kom det litt snø i Oslo omerådet, rikitgnok bare noen fjoner som ikke la seg. Men så godt at vi da hadde lagt om til vinterdekk noen timer før :).

 

Ja, KL06, det er en påkjenning å hele tiden måtte lete etter den rette jobben, og samtidig passe på mat og vektnedgang. Jeg prøver å spise variert, men motovasjonen er ikke alltid på topp.

Men har nå begynt med stryketrening hver minst annenhver kveld, før jeg kryper i køya, og det har foreløpig gått bra.

 

Men det er jo også på tide med nye rapporter, det er jo en ny uke, og jeg håper på nye muligheter, og blanke ark over hele linja ;).

 

Så lenge vi har håp, er det jo lys i tunnelen. Og det er bare å stå på, så går det nok på et vis :)

 

Ha en fin uke, og lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny uke ja..

Ting hadde vært lettere å takle om en hadde fast inntekt, og fast jobb. Da ville det vært lettere å jobbe med vekt nedgangen også, innbiller jeg meg i allefall:)

Vi får stå på ja:)

Klart å få til 21 trimpoeng denne uka, så det er jeg fornøyd med:)

Skulle egentlig vært litt til, men jeg sov en time ekstra i dag i stede, så da ble det en time i stede for to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KL06, du er rå på trimpoengene altså!!! ;)

Selv sliter jeg masse med å få til en time 2-3 ganger i uka, så jeg er imponert. Du må da ihvertfall ha blitt veltrent med tiden...

Synes du fortjente å sove den timen i dag, må få hvile litt ekstra innimellom synes jeg.

 

Ellers, lykke til med jobb jakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal se du går den kiloen ned igjen! Og det ganske fort.

IKKE GI OPP!!!Fortsett å stå på. Er ikke den letteset tiden nå tror jeg, men alt du er igjennom og pluss at det nå blir mørkere o.l men du klarer dette!;)

 

Føler at jeg har null kontroll jeg da, pga av at jeg ikke veier meg. Tror jeg veier 5 kilo mer nå enn for 2 uker siden, pga av at jeg ikke går på vekta. Men jeg skal nok ikke ha gått opp så mye håper jeg.:)

 

Vi skal klare dette Coco!:)

 

Trøste klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk KL06.

 

Nå bare gleder jeg meg til mandag, da har jeg tatt meg fri. Det skal bli deilig å slappe av litt en dag. Jeg hadde ikke sommerferie, og jeg begynner å kjenne på kroppen at det lenge siden jeg kunne ta fri. Nå er det vikarjobb og jobbsøk hele tiden...

Så mandag skal jeg sove litt lenger, trene, ordne papirer, og nyte høsten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...