Gå til innhold

Skaprydding i dag!!!


Gjest toomuchme

Anbefalte innlegg

Gjest toomuchme

Hei. Takk for alle som svarte på mitt første innlegg. Kjempegodt å få positiv tilbakemelding. Må innrømme at det er deilig med litt skryt. Det er ikke så mange som vet at jeg går på kurs...

 

I dag har jeg ryddet i klesskapet. Har alltid puttet klær som ikke passer opp i øverste hylle, med tanke på at jeg kan bruke de hvis jeg klarer å gå ned i vekt...Men jeg var ikke klar over at de klærne skulle passe enda, men noen av de gjorde det! DET ER JO SÅ GØY!!

Gjett om det inspirerer! Den ene buksa som har ligget der øverst og gjort narr av meg, var faktisk nesten litt romslig, så nå må jeg bruke den før den blir for stor...Jeg har ikke skrevet noe særlig om vekt og mål, så jeg tenkte jeg kunne gjøre det...

 

jeg startet på 118,5 kg---->111,0 kg

midje 131cm--->121cm

bryst 135cm--->124cm

ende 120cm--->114,5cm

lår 73,5cm--->67cm

 

Begynner så smått å drømme om ny garderobe til sommeren, selv om jeg nesten ikke tør å tenke så langt. Det kommer sikkert mange tøffe tak før den tid, selv om jeg synes det går lett og greit nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Takk for alle som svarte på mitt første innlegg. Kjempegodt å få positiv tilbakemelding. Må innrømme at det er deilig med litt skryt. Det er ikke så mange som vet at jeg går på kurs...

 

I dag har jeg ryddet i klesskapet. Har alltid puttet klær som ikke passer opp i øverste hylle' date=' med tanke på at jeg kan bruke de hvis jeg klarer å gå ned i vekt...Men jeg var ikke klar over at de klærne skulle passe enda, men noen av de gjorde det! DET ER JO SÅ GØY!!

Gjett om det inspirerer! Den ene buksa som har ligget der øverst og gjort narr av meg, var faktisk nesten litt romslig, så nå må jeg bruke den før den blir for stor...Jeg har ikke skrevet noe særlig om vekt og mål, så jeg tenkte jeg kunne gjøre det...

 

jeg startet på 118,5 kg---->111,0 kg

midje 131cm--->121cm

bryst 135cm--->124cm

ende 120cm--->114,5cm

lår 73,5cm--->67cm

 

Begynner så smått å drømme om ny garderobe til sommeren, selv om jeg nesten ikke tør å tenke så langt. Det kommer sikkert mange tøffe tak før den tid, selv om jeg synes det går lett og greit nå...[/quote']

 

Gratulerer så mye!

Det er jo supre resultater da! Og skjønner godt at det er gøy å rydde i skapet ja! Jeg har ikke så mye liggende fra de slanke tider, har kastet etterhvert. Har ei gammel Levis-bukse jeg har tatt vare på da, men det er LENGE til jeg får lukket den... Men merker at det jeg går i nå begynner å bli i største laget, og det er en sinnsykt deilig følelse. Måtte til og med kjøpe meg nytt belte her en dag, det var stor stas!

 

I motsetning til deg så har jeg mange som vet at jeg går på kurs. Og tro meg når jeg sier at det er kjempemotiverende med all støtten! Alle er flinke til å ta hensyn, og komme med masse støttende ord og handlinger. I tillegg er venninner flinke til å invitere på sunn middag, eller ta meg med på ei treningsøkt. Kan virkelig anbefales!

 

Stå på videre, dette går så det suser! Og skal nok ikke se bort i fra at det blir ny garderobe til sommeren ;)

 

Vi gleder oss!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikken11

Kjempeartig å allerede kunne ta på seg klær som man "sparer" til smalere tider ;) Gratulerer så masse! Veldig fin motivasjon til videre ferd, og det er veldig mulig at du kan skifte garderoben til sommeren! Gleder meg til å kunne følge eksemplet ditt.

 

Stå på! Dette klarer du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toomuchme

hei!

 

Ja det er deilig å merke at gamle klær passer! Jeg har en kjole som jeg nå får på meg, men som er vel trang... håper jeg går i den til jul... kanskje nyttårsaften... krysser fingrene for det!!

 

God å få så fin tilbakemelding! Lykke til videre du og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...