Gå til innhold

God ide:)


Gjest ungjente

Anbefalte innlegg

Noen som vil bli med å gå ned kilo før jul? Jeg har prøvd mange ganger før, og har gått ned fem kilo og så godt opp igjen + litt til.. Er så lei! Nå skal jeg gå ned ordentlig! Har starta med 3 kilo, men det kan jo bare være vann. Men, allikevel fornøyd:) Neste uke gikk treigere, men det gjør meg bare enda mer bestemt! Denne gangen skal det gå, og det skikkelig! Ligger ikke i faresonen for livsstilsykdommer eller noe, men jeg vil så gjerne være fornøyd med meg selv og kroppen min:) Så, håper noe blir med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei!

Jeg er ei jente som har akkurat det samme problemet.

Jeg veier 70 kg , er 161,5 cm og målet er 58 kg.

Jeg begynte for 2 uker siden, det hjelper å motivere hverandre.

Kan du si litt om deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163 høy 77 kg. Nå er det slutt på all latskap, treningsstudioet skal bli min beste venn. Jeg er en str 38/40 så føler meg ikke like stor som vekten tilsier, men jeg syntes vekten alikevel viser alt for mye. Nå skal jeg ned, målet er 63 kg! Stå på, dette skal vi klare!!!

 

-lillevenn-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil gjerne bli med jeg også! Begynte for snart 4 uker siden, har veidag på tirsdag... og sist tirsdag hadde jeg gått ned 3,3 kg fra startdato. Er redd for at det ikke går nedover på tirsdag igjen.. bare det ikke går opp (!)

 

Jeg er 159 cm,

startvekt 17.10: 76,6 kg

Vekt tirsdag 07.11: 73.3 kg

 

Jeg har mål om og veie stabilt under 70 kg i midten av januar, og vil være under 65 til sommeren.

 

Drømmevekta er 63 kg (kunne sikkert vært mindre men tørr ikke å sette meg høyere mål enn det..)

 

Målet mitt før jul er å være under 71 kg... Burde klare det... Men har efaring at en kan gå fort opp igjen + ekstra kg...

 

Dette blir spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...