Gå til innhold

Pæra!


Gjest Cattis

Anbefalte innlegg

Grattis med flott nedgang - håper du har funnet den "magiske" formelen nå :-) Er så imponert over innsatsen og motivasjonen din.

 

Cattis

 

Takk for støtten Cattis!

 

Har foretatt meg noe viktig den siste uken.... har roet ned! Høres sikkert snålt ut men det er sant. Har kuttet ned på trimmen og tenkt mest på å få i meg det samme kcal inntaket hver dag. Ligger nå på ca 1700 kcal og kjenner at det i allefall blir rett i forhold til hva kroppen synes at den vil ha i forhold til sult og metthetsfølelse. Skal prøve dette en uke til og se hva kroppen svarer ;)

 

Det at jeg har vært mer hjemme i stedet for å stresse ut hver dag på trimtur har også hjulpet tror jeg. Selv om ungdommene i huset skjønner at også mor har behov for "luft" og trimtur har jeg til tider vært litt "fjern" fordi jeg har tenkt for mye på det. Hverdagen hjemme er på ingen måte rolig fordi om jeg er hjemme på ettermiddag kveld. Alltids noe å gjøre med 4 barn i huset og full jobb ved siden av. Har bestilt meg ministep og pilates ball slik at jeg kan trimme litt og allikevel være tilstede hjemme. Venter også en pulsklokke i posten. Med den håper jeg at jeg får sjekket ut hva jeg egentlig har av energiforbruk i løpet av en dag.

 

Motivasjonen min holdes godt oppe av å være her inne på 20 - 30 forumet. Og alternativet til innsats er jo ikke å nevne engang. Når jeg har brukt så mye energi og tanker på å komme på rett kjøl så kan jeg ikke gå tilbake til gamle synder igjen. Selv om det til tider går tregt med "krympinga" så går det i alle fall riktig veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...