Gå til innhold

Kursbøker


Gjest bollapinsvin

Anbefalte innlegg

Gjest bollapinsvin

Jeg satt og leste i bøkene i går. Har egentlig ikke brukt de så mye og ble overrasket av all den informasjonen jeg fant der. Det stod blant annet ut at jeg skulle ta antall kg ønsket vektnedgang og dele på 0,6. Så mange uker vil det ta. For meg vil det si at i slutten av juni bør jeg ha nådd målet mitt. Det bør holde akuratt for å finnel sommerformen. Motiverende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg satt og leste i bøkene i går. Har egentlig ikke brukt de så mye og ble overrasket av all den informasjonen jeg fant der. Det stod blant annet ut at jeg skulle ta antall kg ønsket vektnedgang og dele på 0' date='6. Så mange uker vil det ta. For meg vil det si at i slutten av juni bør jeg ha nådd målet mitt. Det bør holde akuratt for å finnel sommerformen. Motiverende.[/quote']

 

Da er jeg ikke SÅ langt unna som jeg trodde, 12 uker.JIPPI Hvilken kursbok fant du det i?

Stå på;) Hilsen Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

Jeg er nå i den blåe boka, men jeg tror den informasjonen sto i den røde. Tror det sto i sammenheng med målsetting og det og ikke gripe over for mye. Jeg ønsket også i begynnelsen å klare ett kg i uken, men har funnet ut at rundt 500 g er mer passe. Jeg har holdt på i 10 uker nå og har gått ned 6 kg, så jeg er akkuratt i rute til å nå målet før sommeren kommer. Håper det fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...