Gå til innhold

ny her og ønsker å bli kjent med noen


Gjest mammatilfire

Anbefalte innlegg

Gjest mammatilfire

Da har jeg virkelig meldt meg inn.... Tenkt på det lenge!

Skulle gjerne blitt kjent med noen her, for det tror jeg kan være en god hjelp til å klare å gå ned i vekt. Har fire barn mellom fire mnd og ni år. Har lagt på meg 20 kg etter de to siste svangerskapene, noe som er til å gråte av ;)

Har lavt stoffskifte, men jeg skal da klare å gå ned likevel! Om ikke alle 20 kg så i allefall 10.

Jeg er 33 år og fra Tønsberg. Går gjerne lange turer når jeg har tid.

Håper noen kan tenke seg å bli kjent med meg, og legger igjen noen ord her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært medlem lenge men ennå så føler jeg meg som ny, for jeg har hatt endel perioder som jeg ikke orker og gå inn på disse sidene for jeg går lissom ikke ned i vekt. Men folkene her inne er bare utrolige de gir deg et godt ord når du er nedfor og lei + at det gjør det samme når du er på topp.

 

Jeg er 31 år og har to gutter på 5 og 7 år, jeg la på meg 30 kg med hvert barn, å gikk jo ganske fort ned men ble sittende igjen med over 10 kg. Og det er jo ikke mye gøy!!

 

Nå er jeg i en ny og god periode og vil gjerne bli bedre kjent med deg, kanskje vi kan motivere hverandre??

Jeg sykler endel på ergometer sykkel og går med skritt teller på meg hver dag bare for og få piffen til og gå litt til. Når det passer seg sånn så går jeg gjerne en tur ute.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg henger meg gjerne på... alltid hyggelig med nye bekjentskap. Jeg har også litt å stri med etter siste svangerskap, og har borti 15 kg å ta av (fører blogg her inne så du kan jo lese litt om meg der...).

 

Har du en skritt-teller? Heng deg på skritt-tråden vår. Det er ganske motiverende i seg selv å se hvor mange skritt man kan klare på en dag. Er du glad i gå turer får du sikkert mange ... ;) ellers er jeg enig med Tutta, her inne er mange flinke, motiverende, snille, konstruktive medslankere og er du litt aktiv her inne selv er jeg sikker på at du vil trives og få motivasjon og hjelp.

 

Stå på og lykke til, det største skrittet er jo tatt nå som du har meldt deg inn her.. og hvem vet, kanskje vi allerede kjenner hverandre fra før?

 

-flua-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammatilfire

Så snille dere er. Skal prøve å bli en flittig bruker så jeg kan være med på å motivere tilbake.. Ja jeg skal vurdere å få meg en skritt teller, kunne vært spennende å vite hvor mye jeg faktisk går....

Må prøve meg frem litt på disse sidene, og prøve å finne ut hvordan denne vektklubben fungerer. Skal veie meg i morgen tidlig. Glemte det i dag.

Er det sånn at vi legger hverandre i vennelister, eller snakkes vi her? Dette er veldig nytt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, du kan enten snakke med oss her inne, eller du kan bruke private meldinger. Heng deg gjerne på en eksiterende tråd, eller lag deg en egen.

 

Har du meldt deg på kurs også, eller bare vektklubben?

 

Hilsen flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammatilfire
Hei igjen' date=' du kan enten snakke med oss her inne, eller du kan bruke private meldinger. Heng deg gjerne på en eksiterende tråd, eller lag deg en egen.

 

Har du meldt deg på kurs også, eller bare vektklubben?

 

Hilsen flua[/quote']

 

Foreløpig bare vektklubben, så ser jeg først hvordan det er. Noe forslag om en tråd jeg kan henge meg på? Du nevnte den med skritt teller, men har jo ikke skaffet det ennå. Og forresten hvordan finner jeg disse trådene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng deg på søndagsveiingen vår da vel, jo flere vi er jo flere kan vi motivere til å holde seg innenfor "rammene" i helgene også. Du finner tråden her i 10-20 kg fora.

 

Veiedag Søndag 15.10 - 19.11

 

Ellers er det bare å lete seg fram, ikke noe fornuftig måte å finne fram på... dessverre- har noen funnet en enkel måte å lete på her uten å ha god hukommelse og tolmodighet vil jeg gjerne vite det ;)

 

Masse fine tråder å henge seg ¨på eller start en selv :)

 

Lykke til, mammatilfire!

 

Hilsen Flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med og registrerer skritt og det er kjempe motiverende, hadde ikke brukt min på over en mnd, men når jeg leste der var den tilbake.. Det er kjempe gøy.

 

Gå innom de fleste linkene her det er kjempe gøy og intressant, en føler til slutt at en kjenner menneskene man leser om. og det beste av alt er at de har samme problemer som meg og deg, det går trått til tider mens andre ganger går det som en vind, masse og lære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammatilfire
Heng deg på søndagsveiingen vår da vel' date=' jo flere vi er jo flere kan vi motivere til å holde seg innenfor "rammene" i helgene også. Du finner tråden her i 10-20 kg fora.

 

Veiedag Søndag 15.10 - 19.11

 

Ellers er det bare å lete seg fram, ikke noe fornuftig måte å finne fram på... dessverre- har noen funnet en enkel måte å lete på her uten å ha god hukommelse og tolmodighet vil jeg gjerne vite det ;)

 

Masse fine tråder å henge seg ¨på eller start en selv :)

 

Lykke til, mammatilfire!

 

Hilsen Flua[/quote']

 

Tusen takk for tipset. Da blir jeg med på søndagsveiingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammatilfire
Jeg er også med og registrerer skritt og det er kjempe motiverende' date=' hadde ikke brukt min på over en mnd, men når jeg leste der var den tilbake.. Det er kjempe gøy.

 

Gå innom de fleste linkene her det er kjempe gøy og intressant, en føler til slutt at en kjenner menneskene man leser om. og det beste av alt er at de har samme problemer som meg og deg, det går trått til tider mens andre ganger går det som en vind, masse og lære.[/quote']

 

Jeg skal skaffe meg en sånn skritt teller. Blir med på søndagsveiingen også. Sikkert ikke så dumt å veie seg en søndag ;) Er du med på noe veiegruppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg skal skaffe meg en sånn skritt teller. Blir med på søndagsveiingen også. Sikkert ikke så dumt å veie seg en søndag :) Er du med på noe veiegruppe?

 

 

;) Beklager at jeg ikke har svart deg før, men det har stått helt på hue både på jobb og hjemme, så derfor har jeg hoppet tidlig i seng siden overskuddet forsvant. Men tilbake til deg, Nei jeg har ikke vært med på noen veiegruppe, men jeg veier meg hjemme hver søndag og skriver ned i reg.skjemaet på siden. og jeg føler med i vekt oppgang og av og til nedgang.

Har slumsa litt med mat registreringen men gjør det av og til det kuleste er jo trimpoengene, så jeg har tenkt at vist jeg er flink med de så kan det andre komme senere, Det er jo et lite skritt av gangen i riktig retning.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...