Gå til innhold

Tirsdagslinken - Ned 20 - 30 kg


Gjest Gosmal
 Share

Anbefalte innlegg

Igår skeiet jeg sånn ut at dere vil ikke tro det??? :eek: Jeg hadde middagsgjester, og da må man jo by på noe godt. Så jeg hadde terteskjell til middag, etterfulgt av kanelboller og sjokoladekake. Og i tillegg hadde jeg kjøpt seigmenn, bamsemums og smørbukk. Men gudskjelov så ble nesten alt borte. Resten får jeg vel dytte i gubben ikveld, så det ikke ligger å frister. Men som jeg sa her om dagen, gjort er gjort, og spist er spist. Nå biter jeg tennene sammen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Gosmal

 

Jeg håper at du koste deg!!! Det er viktig å gjøre det innimellom.

Det viktigste tror jeg er å ikke se seg tilbake og angre. Vær fornøyd med at du hadde det så koselig igår!

Det hjelper ingenting om du angrer idag og ødelegger begge dagene, det har jeg iallefall funnet ut at hjelper meg. Nå kan jeg kose meg veldig en dag og våkne dagen etter uten å bare tenke på hva jeg spiste.

 

Men det er klart det gir utslag om man koser seg hele tiden:-) Jeg koste meg med å gå ut og feire min og en venninnes bursdag tre dager i forrige uke. I dag var det veiedag og vekta stod jammen stille........

Jeg har vanligvis noe nedgang annenhver uke og jeg stod stille forrige uke. Men det er iallefall ikke noe mysterium hvorfor. Jeg slurvet med frukt og grønt, spiste for lite og for få måltider og jeg koste meg med rødvin og øl. Men jeg koste meg innmari mye!!!!

Jeg har oppdaget denne uken, at det jeg allerede har gått ned har hatt en stor effekt på helsen min både fysisk og psykisk. Jeg har begynnt å glede meg til å treffe mennesker igjen, og halsbrannen er nesten borte i tillegg er helbetennelsen som jeg har slitt med i tre år, borte!!!!!!!!!!!!

Dette minner meg på at det er verdt det jeg har ikke gått med pene sko på tre år fordi det har vært så smertefullt. I helgen danset jeg i tre timer med ti cm høye heler uten å ha vondt dagen etter.

Jeg har ikke villet innrømme at mine helseplager har kommet fordi jeg har lagt på meg så mye......hm........ser ut som om jeg må revurdere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berteline

4 centimeterpå 2 uker etter at jeg begynte md winsor pilates har forsvunnet. WOHOO!!, ellers har jeg gått ned 3,1 kg totalt på 4 uker, men 2. uka gikke jeg jo opp 1 kg da så.. tralala

 

Off, skal drikke på torsdagen for første gang på flere måneder. Masse kalroer der ja, formen kommer til å være kraftig redusert.... men jaja, får bare vær flink i forkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott emperess85!! hvor ofte trener du pilates (det var Winsor??), og hvilket program? Det med 20 eller 50 minutter?

 

Husk at du "trenger" ikke så mye alkohol nå som du spiser annerledes og mindre, enn hva du gjorde før... Obs for form, og et pluss mtp at du kanskje ikke vil bruke så mange kcal på det som du gjorde før :)

 

Det ble rot i planene mine, da elipsemaskinen ikke kommer i dag likevel, siden den står fast i tollen et sted... Er så alt for mye rutinemenneske, til at jeg liker når det blir uorden i sysaker og planer - litt håpløs sånn, jobber med den saken også :) Men den kommer etterhvert, og i mellomtiden skal jeg skifte dekk på bilen i morgen, her i Oslo er det nemlig grisevær. (Grisevær for Østlandet, kommer fra Nordnorge, og er eg vant med slikt.) Kanskje den kommer til fredag?? Gjett hva jeg da gjør fredag sammen med Almås evt Skavlan?? :)

 

JJippi, veide meg ikke i dag! er spent på om jeg holder mer hardt på mine gode, sunne matplaner side jeg ikke år kontrollert og penset meg inn på rett vei midt i uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berteline

Hvertfall annenhverdag, men helst oftere, i tilleg til Elipse. (elipser i ca 15 min) Jeg har bare programmet som varer i 20 minutter. Det trener magemusklene skikkellig, regner med at det er bare de som er kommet fremog holder magen inne.

 

Noen av de øvelsene er jo helt syke med mage musklene, men merker stor forskjell allerede o forhold til hvordan det var første gang jeg gjorde programmet. Har bestilt meg aerobicvideo, gre roedesbutikken og noen kokebøker. Er spent på hvordan det er. Håper det ikke er for mye gåing fram og tilbake. Leiligheten min er knøtt liten så jeg har ca 2 x 3 meter å trene på før jeg smeller i en vegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 centimeterpå 2 uker etter at jeg begynte md winsor pilates har forsvunnet. WOHOO!!' date=' ellers har jeg gått ned 3,1 kg totalt på 4 uker, men 2. uka gikke jeg jo opp 1 kg da så.. tralala

 

Off, skal drikke på torsdagen for første gang på flere måneder. Masse kalroer der ja, formen kommer til å være kraftig redusert.... men jaja, får bare vær flink i forkant.[/quote']

 

KJempe bra empress85!! jeg har også en pilates video, men har ikke brukt den enno, kanskje jeg burde det..Tror jeg har den på 50 min..nå ble jeg litt motivert til å prøve..kanskje det kan få fart på mine cm også da?? jeg får stue til side bord og stoler sånn at jeg får plass på gulvet.. ikke så stor leilighet jeg heller.. :)

Men har du sånn elipse maskin hjemme?er det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emperess85; så rart at du bare har 20 minutters hvis du har Winsor, men uansett, det høres ut til å funke uansett! Skal bli din treningskamerat når jeg også får min elipsemaskin. I morgen blir det dekkskift OG PILATES! (20 minutte,r bør ikke starte for hardt ut etter noen måneders "avhold", hehe!)

 

Gosmal; man skal kose seg av og til, og ikke tenke på det som fy og skam. HAr den tendensen selv, MEN som jeg også sier til meg selv, hvis det KUN blir en sjelden gang, så er det også med på å få meg igjennom dette her, uten at jeg sprekker slik at jetg ikke komemr i gang igjen! (også håper jeg at det er sånn det blir!)

 

HAr merket at etter å ha gått iherdig på GR en tid og vært kjempeflink, så hatt en "solid heg", så har jeg gått ned mye mer enn tidligere. Man lurer på en måte kroppen, ,men det nytter ikke å gjøre det for ofte, kanskje ikke en gang hver 4 uke heller, men du skal se, kanskje du har rast ned i vekt neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tornerose

Har nettopp fått winsor pilates dvd i posten, har ikke prøvd den ennå men det skal skje snart. Kjekt hvis det virker, har hørt fra mange at den virker dødsbra så jeg er litt spent. Har tenkt å bruke den 3-4ganger i uka.

 

Hadde veie dag i dag, er ganske fornøyd ja.

Hadde tatt av 2,3kg denne uka og en del cm rund om forbi. Jippi.......

Motivasjonen stiger ti hakk når jeg får sånne resultater.

 

Det du kan gjøre gosmal hvis du får matkick en dag er å jogge evt gå en tur, for da gjør det liksom ikke så mye om du har fått i deg litt formye. Får i hvertfall bedre samvittighet av det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye lettere å holde seg til matplan i ukene synes jeg.. Helger er kjempe tøffe. Jeg forbinder nemlig kos med mat. Her i huset har det bare blitt sånn. Hvordan kan jeg endre en slik livstil??

 

Så Gosmal det er naturlig at du skjeier ut en gang imellom. Jeg har bare begynt å være nøye med kosemerkene. Skjeier jeg ut registerer jeg det. Det hjelper meg å prøve å holde litt igjen.. Gjester er alltid en fare.. Man er ikke god vertinne hvis man ikke serverer god mat, og god mat = fløte i saus mm her i huset iallefall..

 

Har fått ekte vestlandshøst dag.. Det regner og blåser stive bananer ute.

Men jeg har greid å gå tur. Klarte til å med å legge inn intervaller med løping 4 ganger.. Det var knall hardt!!! Jeg blir knall rød i hodet så jeg kan ikke trene sammen med andre..

 

Jeg blir mer og mer giret på dette pilates programmet.. Er det Windsor Pilates som er best?? Så TV shop reklamerte for en hel pakke.. Noen som har prøvd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...