Gå til innhold

1 år


Gjest bollapinsvin

Anbefalte innlegg

Gjest bollapinsvin

I dag er det 1 år siden første gang jeg registrerte meg her inne. Bare så synd det tok meg nesten 10 måneder og +6 kg ekstra før motivasjonen kom. Hadde jeg bare satt i gang da jeg først registrert meg hadde jeg nå kanskje vært flott og slank. Det er bare å sparke meg selv bak, bite i det sure eple og håpe på nedgang de neste 10 månedene i steden og at jeg oppnår mine mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stressine

Og det er å se fremover! Du skal klappe deg selv på skuldra for at du har tatt beslutningen om å endre livsstilen din! Bedre sent enn aldri vet du :-)

 

Selv har jeg gått ned 22,2 kg i løpet av to år og mangler nå sjarmøretappen. Jeg har gått ned på egen hånd og har brukt lang tid. De siste kiloene klarer jeg ikke å bli kvitt selv, så derfor meldte jeg meg inn i vektklubben. Og nå har jeg gått ned 3,3 kg på halvannen måned! Jippi! Det er så utrolig mye motivasjon å finne på disse sidene at jeg bøyer meg i støvet! Og sliter man litt kan man alltids gå inn og se på "solskinnshistoriene" og se "før-og-etter-bilder" av folk som har slanket seg mye!

 

Ønsker deg lykke til med vektnedgangen! Dette klarer du fint! Du får heller tenke på hvor deilig du skal se ut sommersesongen 2007!!!

 

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

Jo da, det er ikke noe å gjøre med det som er gjort, men det som plager meg litt er at jeg nå på 8 uker har gått ned 6 kg. Og det beste er at det ikke en gang er så vanskelig. Jeg kunne ha fått til dette tidligere også.

 

Men, som sagt, jeg står på og målet skal nås denne gangen. Har "bare" 27kg igjen. Håper på i alle fall -20 kg til neste sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...