Gå til innhold

Oppskrift på kake?


Gjest Tja
 Share

Anbefalte innlegg

Vi skal ha avdelingsmøte, og for å sikre at kaka som blir servert er av det litt bedre alternativet, tilbydde eg meg å bake.

 

Er det nokon som har ei god oppskrift å anbefale?

 

Greit om den er lett å frakte, tenkte eg skulle gå til møtet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegod ide å bake selv!

Grys gulrotkake er kjempegod, den står i den første kursboka. Jeg pleier å doble oppskriften og bruker da 8-900gr revet gulrot. Jeg har ikke oppskriften fordi jeg har lånt bort boken, men kanskje noen andre kan hjelpe deg? Du kan sikkert lage den i langpanne og ta youghurt med ved siden av så kan du gå.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 stykker

 

180 g sukker

2 egg

130 g hvetemel

1 ts natron

1 ts bakepulver

1 ts vaniljesukker

1 ts kanel

1 ts olje

300 g revet gulrot

 

Glasur:

2 dl lettyoghurt med frukt

 

Pisk eggedosis av egg og sukker. Bland inn kanel, vaniljesukker, olje, hvetemel, natron og bakepulver. Tilsett gulrøttene. Hell røren i en randform. Stek kaken ved 175 grader i 40 minutter. Pynt den ferdige kaken med et lett melisdryss og noen sitronmelisseblader. Del kaken i 16 stykker. Legg på 1 ss lettyoghurt på hvert stykke.

 

Per kakestykke, ca 55g: 100 kcal

Per 100 g: 175 kcal.

 

Jeg har ikke selv prøvd kaken, hadde bare kursboken liggende rett ved pcen og tenkte jeg kunne bidra med oppskriften:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips!

Gulrotkake er jo vanligvis snaddermat, så eg sjangser på at denne blir bra også!

 

Er litt uvant med å bruke yoghurt til glasur, men en gang må jo bli den første, og kven veit, kanskje det er super-godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er bare kjempegod! Har bakt den mange ganger.

Jeg bruker ikke å ha noe glasur på. Serverer heller kesam vanilje i en skål ved siden av. Så kan den som vil, ha på en skje av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kantarellen

Eg brukar stundom å lage ei kake av yoghurt som eg tykkjer blir bra. Til 1/2 l. lettyoghurt treng ein 6 plater galantin. Så kan ein hakke opp frukt og ha i. Om ein vil ha den ekstra søta, kan ein bruke flytande sukettar.

Bløytlegg gelantinen i kaldt vatn, og løys den opp i nokre skeier kokande vatn.Enkelt og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kantarellen

Eg har ei dessertoppskrift eg tykkjer er god. Tine si kaffimjølk har lite fett og lite kaloriar, men mykje smak.

Eg kokar den opp og har i gelantin. Då blir det ein smakfull dessert som er god med t.d. jordbær til.

Om eg stundom skal skeie ut med ein likør, så tek eg litt kaffilikør saman med eit godt glas med kaffimjølk. Den smakar gost, og varer lenge. Så slepp ein sitje med tomt glas, og er like fin neste dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulrotkaka var berre super!! Fekk massevis av gode tilbakemeldingar på at dette var godt. Eg brukte yoghurt med eple og... ja kva det andre var har eg visst glømt... men det vart i alle fall heilmaks!

 

Anbefaler denne til andre som treng kaffemat. Den var lettvindt å lage også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...