Gå til innhold

Retteveien


Gjest komiko

Anbefalte innlegg

Ja imorgen er det ny veiedag og jeg tror dette går veien , for å si det slik

 

Tror ikke jeg har tatt av så mye i vekt , denne uken , pga trening på helsestudio(sykling,vekter) ,men merker godt på målene ellers på kroppen, og har minsket 16cm, totalt på diverse steder på kroppen,og det er topp

 

I dag blir det en synde dag , da det er siste fotballrunde, og vi er en guttegjeng som har avtalt møte i dag for å se fortball, og da blir det nok noenb halvlitere også

denne dagen er palanlagt siden våres, så jeg kommer til å ta noen halvlitere og bare kose meg , før vi går på kampem Vif-Tromsø, men man må jo kose seg litt også

 

Ellers synes jeg at siste uke har vært litt vanslig , og godtesuget har vært kjempe ille,men har klart meg under kcal grensen, og har faktisk problemer med å spise nok , til den menyen jeg følger( meny3) , og ligger på ca 1500kcal hver dag

 

Men men det går nedover, så det er jo bra

 

 

Ha en flott dag videre alle sammen

 

Hilen Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg

Kjekt å se at der er andre enn meg som er tidlig oppe og på nettet.

 

Tenkte bare jeg skulle si lykke til med veiingen i morgen, det går sikkert kjempebra, du har jo gode resultater med cm, gratulerer med det.

 

Ellers så får du ha en hyggelig kveld, og et Stavangerhjerte håper at Vålerenga banker Tromsø.

 

Hilsen Mette i Stavanger som holder pusten i kveld.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja imorgen er det ny veiedag og jeg tror dette går veien ' date=' for å si det slik

 

Tror ikke jeg har tatt av så mye i vekt , denne uken , pga trening på helsestudio(sykling,vekter) ,men merker godt på målene ellers på kroppen, og har minsket 16cm, totalt på diverse steder på kroppen,og det er topp

 

I dag blir det en synde dag , da det er siste fotballrunde, og vi er en guttegjeng som har avtalt møte i dag for å se fortball, og da blir det nok noenb halvlitere også

denne dagen er palanlagt siden våres, så jeg kommer til å ta noen halvlitere og bare kose meg , før vi går på kampem Vif-Tromsø, men man må jo kose seg litt også

 

Ellers synes jeg at siste uke har vært litt vanslig , og godtesuget har vært kjempe ille,men har klart meg under kcal grensen, og har faktisk problemer med å spise nok , til den menyen jeg følger( meny3) , og ligger på ca 1500kcal hver dag

 

Men men det går nedover, så det er jo bra

 

 

Ha en flott dag videre alle sammen

 

Hilen Pål[/quote']

 

Hei:)

 

Vill bare ønske deg lykke til med veiing i morgen. Jeg selv har nå også veieing i morgen og jeg er også veldg spent, har trent veldig bra denne uken, står på farten til å gå på trening nå faktisk også, liker best når jeg får trent på føremiddagen og det får jeg tid til i dag.

 

16 cm på en uke, det er jo kjempe bra, skal bli spennede å se hva vekten viser.

 

NÅr det gjelder det at du er godte sugen, prøv å spise opp mot det du skal hele tiden, og spis gjerne litt syltetøy på brødet eller noe annet som det smaker søtt av, det hjelper. Det er viktig at du spiser nok og de kaloriene du skal når du følger meny 3, da får du heller ikke så lyst på noe annet. Banan bruker å hjelpe også mot søthunger.

 

I alle fall ha en flott dag og kos deg sammen med guttegjengen på fotball i kveld:)

 

Klem fra Slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...