Gå til innhold

Vanskelig uke


Gjest lady

Anbefalte innlegg

Denne uken har alt annet en trimmen gått rett vest. Spiste en halv pose med chips på lørdag, litt sjokolade. Var på besøk til min farmor, som blir litt fornærmet desrom du ikke spiser, som hadde leget sveler.......... Og i dag i bursdagsselskap i dag. Forgje uke gikk jeg ned 2,9 kg, og inn 9 cm, men da var jeg syk og beholdt ikke noe mat. Denne uken har jeg beholdt alt og dermed går jo vekten opp. Skikkelig lei, sur, trøtt og sulten på alt, og i tilegg vet jeg st vekten har gått opp. Gruer meg til tirsdag.

 

; ( Sytete kveldshilsen fra Lady. (litt godt å få det ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg kjenner meg igjen i frustrasjonen. Det er ikke alltid like enkelt å tenke sunt kosthold og trene mer. Jeg har deltatt på GR internettkurs i 4 uker nå og gått ned kun 1 kg... Må skjerpe meg.

 

Var det i dag du har veiedag? Hvordan har det gått?

 

:klemme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veiedag i går, tirsdag, HAdde da gått opp 100 g, men inn 7 cm. Men jeg var syk forgje uke og fikk ikke spist, men denne uken har jeg spist det jeg skulle. Men jeg tok en øliten kikk på vekten i dag, og det var veldig kjekt. Hadde da komt meg ned en liten del, har ikke vært lettere på to år, siden før jeg ble gravid. Helt rart. Men gøy. Så no har jeg gått ned ca 3 kg og inn 23 cm siden jeg startet for tre uker siden. Kjekt å få svar fra deg. Jeg kom til et punkt hvor jeg bare ble veldig sint på meg selv for at jeg var så dum i hodet, spiste sjokolade og drakk vin osv, så no er det slutt på alt det. Skal på fest siste helgen i nov, og da skal jeg ikke tenke på GR, for en kveld.

 

:)Smil til verden og verden smiler til deg:)

 

Ha en flott kveld, og stå på videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...