Gå til innhold

That`s it!!


Gjest eme30

Anbefalte innlegg

Nå er det nok...

Jeg gikk på to ( nja, tre) GR kurs i fjor høst/ vår, og gikk ned 15 kg. Kjempe fornøyd og det gikk virkelig lett!! Super fokusert og satset alt. Men så fikk jeg meg ny jobb, skift arbeid og leilighetskjøp utovere sommeren, så det har seget på. I begynnelsen tenkte jeg at det ikke gjorde no om jeg la på meg ett par tre kg.. Det var ikke store forskjellen... Men i høst har det tydligvis bare tatt helt av! Ikke har jeg trent, ikke har jeg spist nok,og det jeg har spist er totalt møkk av mat.. Jeg blir kvalm bare jeg tenker på det! Jeg har egentlig gått rundt og vært litt trist den siste tiden p.g.a vekta mi og at jeg har så lite motivasjon til å gjøre noe med det...sukk.

I tillegg har jeg sluttet å røyke, men det er jo ingen unnskyldning.. Kondisjonen er lik null!! Jeg som fikk trenings kick i fjor høst.. Det var så deilig!

Hva gjør jeg med det? Ingenting...

 

Men nå er det nok!!! Gikk på vekta i stad, har ikke veid meg siden mars... gått opp 12 kg... HERREGUD!!! Nå er jeg tilbake der jeg startet!

Så da var det bare en ting å gjøre,melde meg inn på vektklubben igjen og starte alene på denne reisen. Vel, alene er jeg nok ikke. Det er jo mange av oss der ute.

 

I morgen skal jeg finne frem pulsklokka mi ( som jeg var så glad i!) og treningstøyet. Frem med GR bøkene og oppskriftene. Jeg har gjort det før, jeg kan gjøre det igjen!!!!

 

Jeg skal ned!!!!Startvekt: 92 kg, 170cm.

Jeg lover megselv herved å bruke vektklubben aktivt!

Jeg lover å trene minst tre ganger i uken - dvs 7 trimpoeng- UANSETT!

Jeg lover å passe på hva jeg spiser! dvs kalori inntak.

Jeg lover å veie meg en gang i uken!

Jeg lover å være ærlig ovenfor megselv!

Mitt første mål er 5 kg!

Mitt super mål er 80kg!

 

 

Er det noen flere som er med??

Stor klem fra eme30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja de kiloene kommer så altfor lett tilbake, men nå skal du være stolt av deg selv også siden du har satt deg slike klare mål! Det er klart du klarer det, og du vet jo hva som skal til... Jeg har som mål å gå ned ca 12 kilo til, vi får se, men målet skal nåes innen 17 mai. Tar meg god tid, men følger et kurs så jeg har ikke helt kontrollen på hvor lang tid jeg kommer til å bruke. Veier 78 kilo i dag, og skal ned til 66 (så får vi se om jeg skal ta det litt lenger når jeg kommer dit).

 

Jeg blogger her inne, og har hengt meg på søndagsveiing også, for å holde meg selv litt i nakkeskinnet i helgene. Vil du bli med der er det bare flott, så teller jeg skritt hver dag. Det er ganske motiverende!

 

Stå på og jeg blir gjerne med på 5 kilo i første omgang! Skal vi si før nyttår? Da skal jeg altså veie max 73 kilo 1 januar! Skrekk og gru, men det kan gå...

 

Klemmer fra flua /Birgitte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammatilfire

Ja ikke sant det er fortvilende. Men vi skal hjelpe og motivere hverandre her på vektklubben.

Trener endel på dansematte jeg da. Det er kjempemoro. Har fått meg skritteller også.

Meldte meg inn her for en uke siden, og syns det er veldig motiverende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å få tilbake meldinger(",)

 

Jeg har hivd meg med i Juleinnspurten gruppa, så får vi se hvor det bærer henn.

Fortsatt fokusert, det er jo begynnelsen som er vanskelig synes jeg.

Danse matte hadde kanksje vært tingen, jeg er veldig glad i å danse- særlig i mine "yngre" dager ute på byen *Hehe*

 

Til Flua - skal bli spennende å følge din reise på blogg! Du er helt klart på riktig vei,og med veldig klare mål du også.

Jeg la meg nok ikke nok i selen etter kurene, tenkte bare at det her går jo kjempe bra av seg selv. Gikk jo ikke noe opp første fire mnd.. Men nå vet jeg bedre i alle fall..

 

*flinke oss* ;-)

 

Så nå skal jeg ut og gå en tur, for det er så pent vær ute..

 

KLem fra Eme (minus fem snart?!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...