Gå til innhold

Vektrapportering uke 45


Gjest Cattis

Anbefalte innlegg

Denne ukes resultater:

 

OPP 2 KG

Totalt 12,5 kg

 

 

Ingen gla'melding fra meg denne uken, ser ut som om kroppen tror at den skal stabilisere vekta, nå har jeg gått opp og ned de siste 4 ukene.

 

Får håpe alle andre har vektendring i riktig retning - stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme vekt på meg denne uka som sist uke. Er fornøyd fordi da var det virkelig slik at jeg "mistet" 1,2 kg forrige uke :)

 

Trisdag 7. november: Måtte bare veie meg i dag også... fordi jeg følte meg så lett i dag tidlig :) og sannelig der var det minus 500 gram siden i går :) Vekta viste 100,3 kg i dag og gjett om jeg gleder meg til neste uke. Kanskje jeg vipper under tre siffer på vekta det hadde vært herlig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke: 93.

Denne uka: 91!!!!!!!

 

2 blanke kg forsvant i løpet av denne uka. Må si at jeg er fornøyd ja! Jeg er livredd for 92-tallet, der har jeg oppholdt meg en million ganger før og det er som regel der alle slankekurene mine har kollapset. Men denne gang har jeg virkelig håp om å "bryte forbannelsen"! Regner jo med at det blir litt stillstand nå etter et sånt "jafs" på vekta, men det var veldig moro å se de tallene i dag tidlig... Fortsetter med godt mot videre nedover!

 

Ellers var det ca 0,5 cm inn i midja, og har krympet mer over hofter og lår.

 

En meget glad Tone fortsetter dagen med et stort smil og håper alle medslankere blir like glade når de går på vekta denne uka! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boffeline

Jeg hadde tatt enda 1,1 kg til denne uken (og er nå på 90,4 kg - ikke langt til 89-tallet :-)), og er fornøyd med det. I livet hadde jeg krympet enda en halv centimeter. Så er ganske fornøyd. Stå på dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten gikk opp 100 g denne uken, men jeg var syk forgje uke og beholdt ikke noe mat, mens no er jeg frisk og får i meg den maten jeg skal ha. Har gått inn 7 cm denne uken. Tilsammen er det ned 2,8 kg og inn 23 cm på 3 uker. Er ganske forøyd.

 

Lady:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken opp eller ned denne uka. Trodde jeg hadde gått opp litt da jeg spiste endel gotteri i helga. Sprakk, men er pån igjen nå. Fra veiing i går til idag var det 600 gram ned, men det pleier å gi oppgang etter helga.

 

Lykke til jenter!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg hadde min siste veiie dag på tirsdag. -0,6.

totalt - 4,9 på dette kurset. fornøyd med det.

skal fortsette på egen hånd, her inne sammen med dere her inne.

vekta står nå på 103 og målet er under 100 til nyttår.

har lært fra tidligere kurs at mann skal ikke sette for store mål. Men realistiske mål.

Skal reise til kristiansand i morgen og være med på bankett. har lovet meg selv at jeg skal kose meg og ikke telle kcal. men heller passe på at jeg får i meg rett antall måltider, med frukt og sånn.

Jeg synes dere er flinke alle sammen. Har en smashpose i kjøleskapet som smiler til meg hver gang jeg åpner . Men den flørtingen går jeg ikke på. jeg smiler tilbake før jeg lukker døren igjen. og tar et eple istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

Etter å ha stått stille forrige uke, ble det - 1 kg denne uken. Viste ikke noe på cm.

 

-7 kg totalt. 3 kg til første store delmål. Disse kiloene gir jeg meg selv 5 uker på å trimme vekk. Dette viss jeg følger "PLANEN" min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ja da var veiinga unnagjort for denne uka.

 

Det var ingen oppløftende dag på kurs i dag.

 

Hadde gått OPP 400 gram.

 

Forrige uke gikk jeg NED 1.4 kilo, og uka før det gikk jeg OPP 400 gram.

 

Skjønner ikke helt hva det kommer av, har vært flink med maten hele uka, og har også 12 trimpoeng denne uka.

 

Men på kurset kom vi fram til at det nok kom av at jeg sakte men sikkert har gått tilbake til å spise litt for lite hver dag. Skal spise hele 2200 kcal daglig, men har ramlet ned på 1700-1900 flere dager denne uka. Og de ukene jeg har klart å holde meg fast til 2200 kcal daglig har jeg gått ned mest. Så da er det bare å komme seg opp på 2200 kcal igjen.

 

Men blir litt deppa når en går opp, når en jobber for å gå nedover. Men slik var det denne uka. Målet for neste uke er å gå ned 1,2 kg. Så da skal jeg jobbe hardt for det.

 

Når jeg kom hjem fra kurs satte jeg meg på sykkelen og tråkket hardt i 20 min. før jeg tok styrketrening i 15 min. Det ble litt over 2 trimpoeng i dag det.

 

Ha en fin fredag og helg alle sammen, så får jeg jobbe for å komme over dette slaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...