Gå til innhold

Motivasjonsuka 45


Gjest cice

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:-)

 

Det slo meg i dag at vi er på full vei mot advent, innekos og julebord sesong ..med alle de utfordringer det byr på.

 

Det kan bli en spennede og utfordrende tid vi går i møte.

Men det blir også deilig å se at når julen er over så har vi klart å takle de utfordringer vi møtte .. med litt varierende erfaringer.

 

Håper alle får en fin uke og at det går bra med alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

Jeg spør meg selv forran all julemarsipan og sjokolade i butikke : hva vil jeg bli lykkeligst av? Gasse i meg mye sjokkolade og annet julesnop, eller komme meg under 90 kg til jul og ned til 70 til sommeren?

 

Svaret sier seg selv, og til nå har det gått veldig bra. Ikke smakt eller kjøpt. Håper dette fortsetter til etter jul. :-)

 

Har ett lite hinder i helgen. Skal på jentetur!!! UPS!!! Alle er klar over at jeg går på GR-kurs, så jeg skal lage middag på lørdagen. Ellers skal jeg kose meg med rødvin og gå lange turer i fjellet.

 

Ha en god uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne maten som julen byr på er litt av en fristelse. Jeg datt utpå og spiste en halv kakemann med sjokolade. Det er det aller beste jeg vet. Men litt kos er no lov. Jeg tenkte å kompensere det med ekstra trim.

OG du må kose deg masse på jentetur i helgen, Og nyt vinen, etter en lang tur i frisk og god luft.

 

Hilsen Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Allers forrige uke sto det en artikkel om hypnose som hjelp til vektnedgang. Skal prøve meg på "selvhypnose" og si tusen ganger til meg selv at jula starter 24. desember og varer til 2. januar. Og at kosemat ikke smaker godt før jula starter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:-)

 

Det slo meg i dag at vi er på full vei mot advent' date=' innekos og julebord sesong ..med alle de utfordringer det byr på.

 

![/quote']

 

Ja, ser på kalenderen min at det er mye spesielle anledninger framover. Men, men. Får bare prøve å være ekstra flink på alle hverdager. Regner med at jula skal gå bra slik sett i år. Men jeg skal ikke starte jula før julaften. Også skal jeg jobbe i romjula, så da blir jo det noen hverdager der igjen, før nyttårshelga kommer.

 

Det som er meste 'skremmende' er at GR kurset slutter nesten 1 1/2 uke før jul. Men da skal fortsette i samme tralten alene. DETTE SKAL GÅ SÅ BRA SÅ (må bare overbevise meg selv)

 

Er spent på hva vekta viser til torsdag, var nemlig borte i hele helga. Spiste absolutt ikke for mye totalt sett hverken lørdag eller søndag, men blir for få måltider. Blir for lenge mellom maten. Men fikk trimmet begge dagene da, så håper vekta er grei. Men regner ikke med den største nedgangen denne uka, ettersom jeg gikk ned såpass mye forrige uke (1,4). Pleier å være mindre når jeg har gått ned mye en uke. Men vi får se, og håpe.

 

Ha en fin uke alle sammen.

 

Hilsen fra Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg føler ting går litt på hengende håret. Med å få nok kalorier i meg. I morgen får jeg trent heldigvis, og det gleder jeg meg til.

 

Denne helga skal vi feire faren min sin 60-års dag og på tirsdag neste uke er det skolen sitt 40-års jubileum. Så trening trengs.

 

Ellers syns jeg det går greit. Er litt lei nå, men det går greit. Må bare finne ny mat å prøve meg på så jeg ikke går helt i stå. MEn deilig å merke resutatene da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

Denne uken har jeg fått trimmet mere enn normalt. Mannen min ser at dette virker og lar meg trimme når jeg vil. Alt blir så mye lettere når han hjelper til slik at jeg får trimmet tidligere på kvelden og slipper å vente til etter barna er i seng. Må bare skryte litt av han. Får mye støtte fra han for tidene selv om han sikker er lei av å høre om minus kg og cm, trimming og mat. Har til og med fått positiv tilbakemelding om at det viser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har jeg fått trimmet mere enn normalt. Mannen min ser at dette virker og lar meg trimme når jeg vil. Alt blir så mye lettere når han hjelper til slik at jeg får trimmet tidligere på kvelden og slipper å vente til etter barna er i seng. Må bare skryte litt av han. Får mye støtte fra han for tidene selv om han sikker er lei av å høre om minus kg og cm' date=' trimming og mat. Har til og med fått positiv tilbakemelding om at det viser.[/quote']

 

Supert at du får oppbakking på hjemmebane! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Det er lang helg for meg og jeg gleder meg skikkelig til å kunne gjøre akkurat det jeg vil. I går og i dag har jeg fått trent. I går trente jeg skikkelig og i dag en lettere trening. I morgen blir det skikkelig igjen.. Fikk også sydd sammen et trenings program til meg i dag og det gleder jeg meg virkelig til å begynne å bruke hver gang jeg er på treningstudioet.

 

Håper alle har hatt en fin uke.

 

Og supert at du får støtte av mannen din. Det betyr så utrolig mye. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var denne helgen over og jeg gleder meg til å ta fatt på en ny uke, med nye utfordringer, men tror det skal gå bra. Har fått et treningsprogram som jeg syns virker allerede. og kan nesten ikke vente til å gå å trene i kveld.. jeg trener nå annenhver dag og syns det holder egentlig. Får 3,1 trimpoeng hver gang. Også tenker jeg å jogge eller gå tur de dagene jeg ikke trener. En liten tur bare for å holde kroppen i bevegelse.

 

Ellers kunne tanter og onkler se at jeg har gått ned i vekt og det er kjekt, det gir motivasjon videre. Håper vi snakkes i uka som kommer. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' så var denne helgen over og jeg gleder meg til å ta fatt på en ny uke, med nye utfordringer, men tror det skal gå bra. Har fått et treningsprogram som jeg syns virker allerede. og kan nesten ikke vente til å gå å trene i kveld.. jeg trener nå annenhver dag og syns det holder egentlig. Får 3,1 trimpoeng hver gang. Også tenker jeg å jogge eller gå tur de dagene jeg ikke trener. En liten tur bare for å holde kroppen i bevegelse.

 

Ellers kunne tanter og onkler se at jeg har gått ned i vekt og det er kjekt, det gir motivasjon videre. Håper vi snakkes i uka som kommer. :-)[/quote']

 

 

Lurte bare på hvor mye du har gått ned???

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte bare på hvor mye du har gått ned???

XXL

 

 

Hei. jeg har gått ned til 76kg nå. veide meg på vekta til en kamerat i dag. siden min er ute av drift for tiden. Siden 4.juni har jeg da gått ned 12kg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...