Gå til innhold

Trimpoeng for dekkskifte?


Gjest Anneloy
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat brukt 1time på å skifte til vinterdekk, og det var hardt arbeide. Dette er vel noe som jeg kan få trimpoeng for, men hva skal jeg skrive det som? Det er jo mye bøy og tøy og tunge løft, kanskje det går som gym? Er det noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa lagt det inn som styrketrening tror jeg. Ikke noe høy puls av det' date=' men tungt og løfting....[/quote']

 

Det stemmer helt sikkert at det er styrketrening framfor gymnastikk, det var veldig tungt og jeg ble svett og anpusten. Kjenner det ganske bra i kroppenen allerede, tror jeg har tatt i mer enn jeg burde, ryggen er ikke helt god nå. Men men det går vel over det og som så mye annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forsiktig med ryggen din. Litt seint å si nå, men du må løfte riktig elelrs får du kjempevondt.

 

Men det går seg til. Styrketrening på rygg og mage er forøvrig veldig bra for en sterk rygg som tåler mer :) Masse hjemme på gulvet øvelser finnes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på det på vei fra jobb, hva jeg skulle sette dekkskifte som, og kom fram til stuyrketrening, så da er vi jo enige? Skal utføre sporten i morgen, og regner også med en time, men jeg skal prøve å huske å ha på pulsklokka. håper på masse poeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker i dag at dekkskiftinga er hardt arbeide og bra trening, er faktisk støl i baken og baksiden av lårene, armene er litt støle de og men ikke så mye. Ryggen er bra igjen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...