Gå til innhold

Trimmpoeng


Gjest Sylvi
 Share

Anbefalte innlegg

Hei' date='er det noen som kan svare meg på hvor mye trimpoeng en bør ha i løpet av et døgn?[/quote']

Hei Hei

Tørr ikke svare helt sikker på den, men jeg prøver å ligge på ca 3-6 om dagen. Har hund så jeg får ikke kommet meg unna de daglige turene:-) S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei

Tørr ikke svare helt sikker på den' date=' men jeg prøver å ligge på ca 3-6 om dagen. Har hund så jeg får ikke kommet meg unna de daglige turene:-) S[/quote']

 

Wow! Jeg har ikke vært over 3, 5 ennå jeg... *flau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Jeg har ikke vært over 3' date=' 5 ennå jeg... *flau*[/quote']

 

Ikke vær flau over det da! 3,5 trimpoeng er jo 700 kcal forbrent, det er mer enn jeg noensinne har kommet oppi, det er faktisk knallbra! Spesielt om du klarer å opprettholde treningsmengden over tid :) Vegard Ulvang anbefaler feks. heller flere kortere økter, enn få lange dersom det er valget, når du skal ned i vekt. :)

 

Jeg har selv ikke tid til å trene så mye, studier og jobb tar mye tid, er kjempeglad om jeg klarer over 7 i uka jeg!

 

Lone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær flau over det da! 3' date='5 trimpoeng er jo 700 kcal forbrent, det er mer enn jeg noensinne har kommet oppi, det er faktisk knallbra! Spesielt om du klarer å opprettholde treningsmengden over tid :) Vegard Ulvang anbefaler feks. heller flere kortere økter, enn få lange dersom det er valget, når du skal ned i vekt. :)

 

Jeg har selv ikke tid til å trene så mye, studier og jobb tar mye tid, er kjempeglad om jeg klarer over 7 i uka jeg!

 

Lone[/quote']

 

*Lettet* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...