Gå til innhold

Første kurs og masse spørsmål!


Anbefalte innlegg

Hei!

JEg resistrerte meg på vektklubben for lenge siden, men det blie liksom ikke noe fart i sakene. Så jeg meldte meg på Grete Roede-kurs, og er nå inne i uke 3. (Mitt første kurs EVER!) Jeg har gått ned 7 cm og 1 kilo. Kurslederen sier at det er helt etter skjema, men jeg skulle ønske at jeg hadde mista 2-3 kilo nå. Utålmodig...

 

Boka er super, jeg bruker den og supplerer med nettet. Men det er vanskelig å få til nok mat! Jeg skal gå etter meny 2, dvs 1600 kcal, men menyoversikten angir jo bare 1460 kcal. Hvor skal jeg plassere de siste 140?

 

Dessuten; jeg har åpna a-bok her inne, og haket av for meny 2, allikevel står det på menyen ved dagsrapportering at min meny er på 2200 kcal. Hva skal det bety? Hvordan får jeg endra det igjen. (finner ikke noe sted for redigering av sånt jeg...)

 

Håper på svar fra drevne medslankere. :-)

 

Curls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

Det enkleste først: Klikk på "din profil", og helt nederst på den siden kan du endre menyvalg.

 

Ellers hadde jeg etter tre uker på kurs gått ned 2 kg, men da var 1,5 kg borte første uken. Hadde så 200-300 gram i uken de neste 3 gangene. Tror kroppen måtte vende seg til all maten og økt trening, for plutselig begynte vekten å gå ned, og jeg ente opp med totalt 4,6 kg. Jeg fortsatte på nytt kurs og hadde på den uken mellom kurs 1 og 2 ytterligere 1,4 kg. Så på to måneder ble det -6 kg på meg.

 

Kanskje din kropp også trenger å bli vant med kostholdsendringer? Stå på, så kommer sikkert resultatene for deg også !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt jobb i begynnelsen å komme inn i systemet, men det kommer litt etter litt. Jeg og begynte for tre uker siden, har gått ned ca 3 kg, og gått inn 23 cm, Merker det på både klær og form. Treningen kommer og litt etterhvert, det gjorde det med meg. Så, det er bare til å stå på, og du vil se resultater snart:)

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord!

Ja, jeg håper det kommer litt etterhvert! Denne uka har vært kjempetravel, og jeg har ikke fått et eneste trimpoeng... :-( Men jeg har brukt meg til gangs, har nesten ikke sittet på hele uka. Så jeg satser på at forbrenningen har fått ett visst vedlikehold allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...