Gå til innhold

Jippi Jippi


Gjest lady

Anbefalte innlegg

Var en tur på vekten i dag selv om jeg ikke var i dag jeg skulle veie meg. Og det var det kjekkeste jeg har sett på lenge. Trodde ike mine øyner. Nådde vekten jeg hadde for to år siden, før jeg ble gravid. Føler meg helt topp, selv om jeg bare har sovet 5 timer hver natt en uke. Tipp topp, men sliten. Håper det fortsetter slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer bare på om noen har et godt tips til å trene vekk magen, utenom sit-ups? Tar en del av de, men hadde vært kjekt å prøve noe annet. Bruker en del trimball, men skulle hatt "bruksanvisning"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer bare på om noen har et godt tips til å trene vekk magen' date=' utenom sit-ups? Tar en del av de, men hadde vært kjekt å prøve noe annet. Bruker en del trimball, men skulle hatt "bruksanvisning"[/quote']

 

Nå har ikke jeg helt peiling, men vil tro at situps er bra for musklene men vet ikke hvor mye de tar av overflødig fett? Rett på meg hvis jeg tar feil.

 

Men jeg har masse rundt magen (ser ut som jeg er gravid i 8 mnd... sukk) og fikk en gang tips om rockering, at det skulle være bra trening for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...