Gå til innhold

klokke med kcal og skritt og masse rart


Gjest hegemor
 Share

Anbefalte innlegg

akkurat fått den i hus, er det slik at den kan henge rundt halsen en hel dag, også ser man hvor mange kcal man forbrenner av å gjøre husarbeid karnskje?? er ikke veldig flink til å gå tur eller trimme, men håpet er at jeg skulle starte når den kom da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får prøve denne saken. men det blir nok ikke start i dag, snør jo så masse!!beste inne med en te kopp:)

 

Veldig takknemlig får dette GR nette!! mange flotte mennesker her inne, ha en god kveld med en god varm kopp te:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg en skritt teller på GR. Den funker veldig greit. Har hatt den på to hele dager nå. Har lest at man bør gå 10 000 skritt om dagen av helsemessige årsaker. Jeg har en aktiv jobb, sitter svært lite på rompa, men jeg har problemer med å komme opp på 10000 skritt. Det er litt kjedelig da. Men på en annen side er det en motivasjonfaktor.

 

Kan man skrive inn antall km i treningsdagboken eller teller ikke dette som mosjon? Det er jo ikke en sammenhengende tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Fikk tak i en slik en jeg også for et par dager siden.

Men syns kcal telleren ikke funket... jeg gikk på tredemølla i 1 time og et kvarter og kcal måleren sto på 155, på tredemølla sto det 600.. ble veldig skuffet da :-(

 

Gikk til trening 20 min og trenet svett stepp i går i 60 min da sto kcal på 286

kan ikke skjønne at dette er rett :-(

 

ellers så er den bra på steg

 

til deg som ikke hadde brukerveiledning lengre finner du det på

 

http://www.greteroede.no/share/osas/elements/QfUJygoKCi0AAAweDqkWalkingStyle_IInorskbrosjyre.pdf

 

Hilsen

 

exena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Gjest fullfres
Jeg har kjøpt meg en skritt teller på GR. Den funker veldig greit. Har hatt den på to hele dager nå. Har lest at man bør gå 10 000 skritt om dagen av helsemessige årsaker. Jeg har en aktiv jobb' date=' sitter svært lite på rompa, men jeg har problemer med å komme opp på 10000 skritt. Det er litt kjedelig da. Men på en annen side er det en motivasjonfaktor.

 

Kan man skrive inn antall km i treningsdagboken eller teller ikke dette som mosjon? Det er jo ikke en sammenhengende tur.[/quote']

 

Jeg regner ikke totalt antall skritt som mosjon. Jeg legger inn trimturer ut fra hvor lenge de varer, og også økter med intensivt husarbeid, ikke det andre som er helt dagligdags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...