Gå til innhold

hei alle medsøstre!


Gjest Hildemossa

Anbefalte innlegg

Gjest Hildemossa

Hallo!

jeg er inne på forumet for første gang.

Begynte på kurs 26/10!

kjempegøy å endelig ha begynt!skal ta av ca 35 kilo...

etter første uka hadde jeg tatt av 3,6!jeg ble så glad!!!

endelig går vekta den rette veien!

har vært på kurset nå i kveld,å jammenmeg så hadde jeg tatt av 1,2!!

Det er helt utrolig altså!!jeg som har prøvd for meg selv i lange tider,uten å ta av mer enn to tre kilo på hundreog ørten uker!!!klarer det!jeg følger menyene å regner kalorier hver dag,å det er faktisk gøy!!jeg har aldri sett det på den måten før!!nå vet jeg inni meg at jeg klarer det!det er en sånn deilig følelse...prøver også å få til å gå en times rask gåtur hver dag,for jeg tror at dette er nødvendig

siden jeg må ned så mange kilo...eller minst tre til fire ganger pr uke...

deilig å vite at det er mange i samme situasjon som meg!så jeg håper vi kan bli kjent her inne å dele våre erfaringer nå når vi går på kurs....da tror jeg det blir lettere å klare det!gleder meg til å fortsette videre på kurset å håper jeg blir kjent med mange av dere der ute rundt om i landet...dette ble et langt innlegg,m

en jeg fikk litt dilla!!!også er jeg så gira på slankinga akkurat nå!!!he he...

gleder meg til å høre om deres erfaringer også....stor klem fra Haldis..fra telemark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ny her og skal ned mye. Går ikke på kurs, men er med i nettklubben. Har gått ned 6 kg på tre uker nå, synes det er litt mye, og håper det går litt roligere fremover (et paradoks, for man vil jo egentlig gå ned fort, men så skal det vare også...)

Lykke til med slankingen videre, så bra at motivasjonen din er på topp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...