Gå til innhold

kommer inn hit,jeg


Gjest Mynona

Anbefalte innlegg

Skal ned ..ja..nettopp:20-30 kg. La på meg masse i forbindelse med graviditet, og enda mere etterpå...

Jeg gikk GR-kurs for noen år siden, for å lære litt om kosthold. Men nå er det jo et helt annet opplegg?!?

Det gamle virket jo veldig godt på meg, og jeg har bøkene enda. Kanskje jeg bare skal følge de?

Ifølge det gamle skal jeg ligge på rundt 1400 kcal pr dag.

Uansett er det nok veldig hjelp i å ha et forum å bruke, for gjensidig motivasjon og inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei til deg nye. Jeg har holdt på nå siden januar, og jeg har snart tatt av 15 kilo. Ja det har gått sakte, men når jeg er hjemme med to små så er dette måten for meg å gjøre det på. Får ikke trent så mye som jeg ønsker, og derfor har det gått litt sakte. Men jeg hadde også ett godt opphold, og stod stille en stund. Men jeg har ca. 15 kilo igjen, og det jeg vil frem til er at når jeg begynnte så lå jeg på 1900 kcal, ja så mye, men jeg gikk ned. Og nå ligger jeg på 1600 kcal. Du ser jeg gikk på kurs for ca 6 år siden, og da lå jeg på ca. 1200, galskap!!! Og da hadde jeg litt mer å ta av enn nå. Men heldigvis så har de forandret drastiskt på hvor mye en skal spise pr dag.

Mitt råd, snakk med noen av kurslederene eller de på nettet.

Ikke spis for lite!!

Hilsen ei med litt erfaring etter hvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn her på disse sidene. Det er ganske greit å få litt back up og se at det faktisk er mennesker i samme situasjon som deg. Men jeg ville nok og ha snakket med noen ang ditt inntak, eller regnet ut ditt energei behov. Det finner du kanskje på din forside. Jeg ligger på 1900 kcal. Og har ikke noe problem med sult, tvert om, jeg ligger jevnt over på 1700, for aldri i meg de 200 siste. Men det kommer litt etter litt. Jeg har på snart 4 uker gått ned ca 3 kg og inn 23 cm, så det funker.

 

God helg hilsen Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...