Gå til innhold

Hva bruker du kosemerkene til?


Gjest annethea
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest annethea

Du har kanskje hørt om Grete Roedes kosemerker? Er du blant dem som går på kurs har du også sikkert tatt dem i bruk allerede! Kosemerkene er din lille "kvote" til NEI-mat. Er du en søtmons velger du kanskje noen biter sjokolade til kaffen, eller kanskje du sparer de til et glass vin eller to i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SJOKOLADE det..... Har et fryktelig søt sug....og gleder meg som en unge til lørdagen og min lille melkerull....

prøver å sette meg inn i dette her,det tar nok litt tid ,men jeg prøver likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SJOKOLADE det..... Har et fryktelig søt sug....og gleder meg som en unge til lørdagen og min lille melkerull....

 

 

prøver å sette meg inn i dette her,det tar nok litt tid ,men jeg prøver likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alle mine kosemerker på lørdagen. Da blir det den mørke (70%) sjokoladen fra freia...Den er god pluss at det går mer av den på 350 kcl enn melkesjokolade :) *muhahah* hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at dere vil sløse bort kaloriene på SJOKOLADE!

Når det er så deilig med en halv flaske VIN i helgen.

Så der går mine kosemerker!

 

Jeg er helt enig i at det er bedre å bruke det til vin, så det er vel stort sett der de går:-)

Hvor mange "kosemerker" utgjør en halv flaske vin? Er det noen som vet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at dere vil sløse bort kaloriene på SJOKOLADE!

Når det er så deilig med en halv flaske VIN i helgen.

Så der går mine kosemerker!

 

 

Hehehe... Vi er alle forskjellige, jeg er en av de få som faktisk er et avholdsmenneske, så øl og vin er noe jeg ikke bruker mine kosemerker på. Så for meg er det 70gr Dronning kokesjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte kosemerker til vin/øl før. Har nå sluttet helt med det og går mer ned i vekt. Bruker nå kosemerkene til kaker eller sjokolade. Når kroppen kan forbrenne alkohol så forbrenner den bare det til den blir ferdig med alkoholen. Dvs. at forbrenningen forøvrig stopper opp. Dropper nå alkohol helt og nå går det lettere for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Jeg skulle gjerne brukt kosemerker, dersom jeg visste noe om hvordan man oppnår dem! Har en formening om at det er noe om kalorier tilgode, men kan noen på en grei måte forklare meg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne brukt kosemerker' date=' dersom jeg visste noe om hvordan man oppnår dem! Har en formening om at det er noe om kalorier tilgode, men kan noen på en grei måte forklare meg det?[/quote']

i grete roede boka er det kosemerker hver dag, det er 50 kcal, men de fleste gjemmer kosemerkene til lørdag og da spiser de alle kosemerkene sine på en dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje hørt om Grete Roedes kosemerker? Er du blant dem som går på kurs har du også sikkert tatt dem i bruk allerede! Kosemerkene er din lille "kvote" til NEI-mat. Er du en søtmons velger du kanskje noen biter sjokolade til kaffen' date=' eller kanskje du sparer de til et glass vin eller to i helgen.[/quote']

alt etter som... bruker uka til å tenke og planlegge hva jeg denne helga skal bruke kosemerkene på.

rømme til tacoen, rødvin, smågodt, sjokolade, kjeks osv. alt etter som hva jeg har lyst på. funker fint for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Jeg bruker mine til hvitløk smør til poteten, Zasiki, is, kake stykke, eller hva jeg nå har lyst på. I løpet av 3 uker har jeg bare brukt kosemeker 1 gang da jeg har litt problemer med å få nok kalorier. Jeg spiser ikke sjololade ol da det var det som gjorde meg fet. De første 3 dagene hadde jeg veldig lyst på noe søtt men etter det savner jeg det ikke. Jeg bruker ikke alkohol så det bruker jeg ikke noen på.

 

Dere kan besøke det nye chat rom dersom dere har lyst å prate direkte med andre.

 

http://groups.msn.com/DenGyldneKalorie/chat.msnw

 

Vi har det veldig koselig og prater om alt mulig.

 

Maryam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mine på ekstra mat jeg da;) Hvis jeg har noe spesielt en dag bruker jeg kosemerker.. Så jeg planlegger en uke om gangen slik at jeg vet hvor og når de brukes og hvor mye;)

 

En gang brukte jeg koseerker på ETT glassvin.. men jeg drikker ikke mye eller spiser godteri eller kake,så valget er lett..Mer kylling ell annen god mat;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...