Gå til innhold

Idag er jeg KONSTANT sulten....


Gjest TAIKO

Anbefalte innlegg

Og skjønner ikke noe

 

Spiste 2 skiver Inger Rugbrød til frokost.

Spiste 2 skiver til lunch

Spiste 1 polarextrem(2 sånne halvdeler) og 2 wasa rugsprø på ettermiddag

Spiste middag nå kl 20, spiste da 220 gr svinekjøtt, 200 gr ris, litt salat og bernesaus...( Ehemmmm, ikke sååå sunt men det er Lørdag)...

 

Og jeg er kjempesulten enda.......

 

Herregud, hva skjer? jeg må nok spise mer, kommer ikke til å greie å legge meg så sulten jeg er nå.....

 

Hvorfor er det sånn i dag?

Noen andre som har opplevd lignenede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en sånn dag i går. Spiste en stor frokost, det samme til lunch, et eple og en fedonbar til mellommåltid, middag med dessert + frukt litt senere og så kveldsmat til slutt. Tilsammen ble alt faktisk 2400 kcal!! Og når jeg la meg var jeg fortsatt sulten. Helt merkelig! Jeg hadde en bra treningsøkt i går og var mye ute i naturen i tillegg, og sånt blir man jo sulten av. Andre dager kan jeg synes det er vanskelig å få i meg noe særlig mer enn 1600 kcal, så jeg forstår heller ikke hvorfor enkelte dager blir så annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hvis du hadde en fri dag. Når en har fri så pleier kroppen å reagere lettere på at en er sulten for da er det ikke noe som tar vekk den følesen,slik som når en jobber eller trener.

En skal ikke være redd for å spise litt ekstra hvis en er sulten,en skal jo ikke straffe seg selv heller,sant.For da er jo all gleden vekke.Ta deg noe godt til kvels.og ha en lettere frokost i morgen, og få en lettere start på dagen av det.

 

Håper det hjelper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge GR-kurslederen min kan det komme av at forbrenninga har satt fart, så det er jo å håpe på det.

 

Vet ikke helt om det kan hjelpe for deg å drikke masse vann, det metter iallefall en god del for meg, så det går jo an å prøve.

 

Og det er ikke noe godt å gå å kjenne at en er sulten, absolutt ikke. Men terorien til kurslederen min kan vi jo håpe på at stemmer.

 

Ha en god lørdagskveld og en flott søndag.

 

Hilsen fra Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en som sa til meg ; en som har studert litt om trening og kosthold. at når man er sulten hele tiden er det bra og spise frukt og grønt, då blir du mett uten å få i dag for mange kcal og du får i deg viktige stoffer. Som lørdagsgodt spiser jeg så mange druer eller klementiner jeg vil, Det blir nok kanskje litt mye fukt, men det er bedre enn sjokolade og chips.

 

Han flott dag.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...