Gå til innhold

Nedoverklubben uke 46


Gjest enitS

Anbefalte innlegg

Jeg fatter ingenting! Jeg har gått opp 3,2 kilo! Hvordan er det mulig?

 

Jeg har holdt meg innenfor mengden kalorier jeg skal ha.

Jeg har til og med fått til ei treningsøkt. Bare ei, men en mer enn jeg har hatt de siste ukene.

 

Det er pokkker så irriterende! Jeg skjønner rett og slett ikke hvor de kiloene kommer fra. Jeg klarer ikke å se at jeg har gjort noe annerledes enn uka før det - hvor jeg hadde en bra vektnedgang. Dette er demotiverende.

 

Og i dag skal jeg reise bort for å være hos kjæresten nesten ei uke - den skal igjen avsluttes med arbeidshelg og hotellhelg. Dermed blir matinntaket vanskeligere å styre, fordi jeg ikke får veid.

 

Jeg er både sint og lei meg, og har lyst til å gi opp hele slankedritten. Jeg er feit, og jeg skal alltid være feit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ingenting! Jeg har gått opp 3' date='2 kilo! Hvordan er det mulig?

 

Jeg har holdt meg innenfor mengden kalorier jeg skal ha.

Jeg har til og med fått til ei treningsøkt. Bare ei, men en mer enn jeg har hatt de siste ukene.

 

Det er pokkker så irriterende! Jeg skjønner rett og slett ikke hvor de kiloene kommer fra. Jeg klarer ikke å se at jeg har gjort noe annerledes enn uka før det - hvor jeg hadde en bra vektnedgang. Dette er demotiverende.

 

Og i dag skal jeg reise bort for å være hos kjæresten nesten ei uke - den skal igjen avsluttes med arbeidshelg og hotellhelg. Dermed blir matinntaket vanskeligere å styre, fordi jeg ikke får veid.

 

Jeg er både sint og lei meg, og har lyst til å gi opp hele slankedritten. Jeg er feit, og jeg skal alltid være feit.[/quote']

 

Huff, det var da en fryktelig kjip start på uka!

Men, har du spist mye saltholdig mat i det siste? Drukket mye? Menstruasjon på gang? Er MYE som kan spille inn, og gi deg økning...

 

Men det aller viktigste er at du IKKE gir opp! Skjønner det kan være fryktelig demotiverende, og at du er skikkelig frustrert, men vær så snill, ikke la det knekke motivasjonen helt! Vær flink med maten (og treningen?) noen uker til, så skal du se at det snur seg rette veien igjen.

 

Går du på kurs forresten? Hvis ikke så kan jeg absolutt anbefale deg å bli med på et kurs! Er veldig motiverende, du kan spørre om alt mulig, og får god oppfølging. Jeg går ikke på kurs nå (men skal igjen til nyttår), og ser at vekta går saktere nedover nå som jeg klarer meg selv. Gikk mer ned da jeg gikk på kurs!

 

Håper virkelig du klarer å komme deg gjennom denne skuffelsen enitS! Det kan bare gå en vei nå ;)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det tid for innrapporterting igjen da... Var dum og veide meg tre ganger i morges (var litt usikker på om vekta hadde våknet helt, så måtte sjekke.) Og for hver gang jeg gikk opp på vekta så økte den noen hundre gram. Kjipern! Jeg endte med å forholde meg til det midterste resultatet, og håper at det stemmer sånn nogenlunde. Ergo ble det 0,4 kg ned denne uka, istedet for 0,7 (som første veiing viste).

 

Status er altså:

Vekt idag: 116,5 kg gir -0,4 kg sist uke, og ned -10,5 kg tilsammen

Midjemål i dag: 108 cm gir -1 cm sist uke, og -15 cm tilsammen.

 

Helt greit det gitt!

 

Lykke til folkens! Dette klarer vi! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff' date=' det var da en fryktelig kjip start på uka!

Men, har du spist mye saltholdig mat i det siste? Drukket mye? Menstruasjon på gang? Er MYE som kan spille inn, og gi deg økning...

 

Men det aller viktigste er at du IKKE gir opp! Skjønner det kan være fryktelig demotiverende, og at du er skikkelig frustrert, men vær så snill, ikke la det knekke motivasjonen helt! Vær flink med maten (og treningen?) noen uker til, så skal du se at det snur seg rette veien igjen.

 

Går du på kurs forresten? Hvis ikke så kan jeg absolutt anbefale deg å bli med på et kurs! Er veldig motiverende, du kan spørre om alt mulig, og får god oppfølging. Jeg går ikke på kurs nå (men skal igjen til nyttår), og ser at vekta går saktere nedover nå som jeg klarer meg selv. Gikk mer ned da jeg gikk på kurs!

 

Håper virkelig du klarer å komme deg gjennom denne skuffelsen enitS! Det kan bare gå en vei nå ;)

 

Lykke til!![/quote']

 

Hei!

 

Takk for spark bak og motiverende ord.

Jeg går ikke på kurs, for jeg har ikke råd. Er student og lever på 6.000 i måneden, og det er jo ikke en gang nok til det basale... :-(

Jeg har pakket kofferten for å besøke kjæresten, og jeg har faktisk tatt med meg treningsklær. Det er et bittelite treningsstudio som tilhører hybelkomplekset der han bor, så kanskje vi kommer oss dit...

 

Mensen venter jeg om ei uke. Drakk heller lite enn mye i helga, på grunn av dårlig drikketilgang på jobb. Jeg bodde på hotell i helga, og vet derfor ikke saltinnholdet i maten. Men det kan det jo ha vært i både eggerøre, sodd, gryte, fløtegratinerte poteter... Selv om jeg ikke spiste mye av dette, skal det kanskje ikke så mye til? Håper intenst at det er salt, og at det vil synes på vekta neste mandag.

Håper humøret blir bedre når jeg kommer til kjæresten, og at han vil si at han elsker meg og fremdeles synes jeg er sexy med mine nå 126,4 kilo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til enits vil jeg bare si: IKKE GI OPP! For å være helt ærlig, har jeg vært lite motivert selv den siste uken, så jeg sier det til meg selv også. Men jeg vet at hvis man ikke gir opp, vil det til slutt "løsne", og det vil bli lettere for oss.

 

Angående dagens vektresultat: Jeg har nådd mitt aller første lille delmål, nemlig minus 5 kg, dvs 5,2 kg! Jeg tar 5 kg om gangen, synes det var et godt råd som jeg leste om her på denne siden. Var helt sikker på at jeg hadde økt i vekt denne uken, har følt meg mindre flink og heller umotivert hele forrige uke, spesielt i helgen, MEN vekten viste faktisk minus 5,2 kg, så nå veier jeg altså 119,7 kg! Så motivasjonen er litt mer på plass igjen nå, heldigvis.

 

Ellers vil jeg bare ønske alle sammen en fin høstuke, og lykke til videre.

 

Klem fra tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny veiedag i dag og , jeg hadde gått ned faktisk så mye som 1,6 til og er nå nede i 4,6kg totalt på 3uker og det er jeg fornøyd med

 

Har slitet denne uken ,men har klart å gå ned og det er bra

 

Flere sprekk i helgen med snacks , og farsdagskake, og håper neste uke blir mer uten all disse sprekkene

 

Mye å gjøre på jobben( er tømrer) så er dritsliten hver dag etter jobb, så kroppen blir brukt

 

 

Hei så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er faktisk fornøyd....til en forandring.

Det har blitt mindre trening etter at jeg begynte på skole....og det er litt syn ;)

Skulle på trening i kveld men så var ungene så slitne etter barnehagen at jeg ville ikke dra med ut på trening (helsestudio)

Jeg skal på trening i morgen da.....skal bli deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikken11

Synes dere har vært flinke! Når det gjelder motivasjon så er det en flyktig substans... Den kan plutselig bli borte i all hverdagen. Men jeg håper at dere alle sammen holder ut!! Tenk bare på det resultatet dere allerede har klart! Jeg er sikker på at vekten din enitS kommer til å bevege seg nedover, bare ikke gi opp!

 

Ikke vet jeg helt hvordan kiloer kan komme snikende innpå, men av og til gjør de bare det. Jeg hadde vært superflink i forrige uke og skulle starte litt før GR kurset som begynte i dag. Og på 7 dager tok jeg av 1,4 kilo! Selvsagt var jeg utrooolig fornøyd! I dag da jeg våknet var jeg mistenkelige 0,2kg tyngre enn utgangspunktet: altså har jeg sovet så tungt at 1,6kg har sneket seg innpå meg i løpet av natta. Hmf! Men de skal altså av igjen!

 

Vi får motivere hverandre, så blir det nok en slankere utgave av oss alle sammen til sommeren!

 

Solsikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen=)

 

Da var det ny uke igjen...

Først vil jeg bare si: Stå på enitS!! Jeg skjønner veldig godt at det må være demotiverende, men ikke gi opp. Neste uke kan alle de nye kg være borte, og mer til=) Om du ikke gir opp nå, er du den flinkeste av oss alle!!!! For det er nettopp sånne dager som det du hadde i går som virkelig kan få oss til å vippe av pinnen.

Ellers må jeg si at dere andre også har vært utrolig flinke også denne uken, dere er stor inspirasjon!

 

Min vekt viste i dag 121,8 kg - altså ned 1,3 kg siden sist uke og hele 7,1 kg ned tilsammen på disse 3 første ukene.

Mitt mål for mine første 8 kursuker (skal ha litt pause i jula før jeg begynner på igjen) er å få tatt av opptil 10 % av kroppsvekten min (13 kg). Blir nok hardt, men jeg håper å komme så nærme som mulig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde denne uken gått ned hele 100 gram, jippi..... :)

Selvfølgelig lite motiverende, men jeg skal fortsette og trene og spise fornuftig.

Nå er det 14 dager til neste kurs møte, da kursleder skal på ferie.

Denne ukens vekt viste 126,4 kg og om 14 dager håper jeg på 125 kg. Er vekten kommet dit kommer jeg til å gråte av glede rett og slett fordi jeg tror kroppen min ikke vil under 126 kg. Har stagnert på det tallet i 3 uker nå. OG har ikke vært under på maaaaaange år.

 

Lykke til i uka som kommer alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen... Etter den reale sprekken i helga.... Masse smør, kake og sikkert en halv hjemmelaga pizza....Og det var ikke noen GR pizza....

600 gr ned... Trodde ikke det var mulig...

Kanskje jeg egentlig spiser litt for lite igjenom uka ellers.

 

Og Enits! Ikke gi opp! Jeg har hatt slike uker ett par ganger faktisk For så å rase mer ned igjen. Kan være mensen og masse rart i kroppen som gjør slike hopp.

Bare stå på å hold ut!

 

Mvh Skogsnipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg

Først vil jeg også si til Enits ikke gi opp, dette klarer du, skal se at det går bedre allerede neste uke, plutselig slipper kroppen taket på det den holder på, kroppen er lunefull sånn.

 

Selv hadde jeg tatt av 1,4 kilo denne uken, og er har nå tatt av 15,4 kilo siden jeg startet 30.august.

 

Ellers så gratulerer til dere andre...

 

Stå på.

 

Klem fra Stavanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500 gram. Er ikke kjempefornøyd, men det er jo ikke så verst at det går nedover hvertfall :-)

 

Startvekt (05.06.06): 144,3

Vekt forrige uke: 135,9

Vekt denne uke: 135,4

 

Vekta er fra torsdag, og siden da har vi vært på "ferie" hos foreldrene mine på sørlandet. Har spist ganske masse snop og kaffemat, så det spørs om vekta er like snill neste uke. Må gjøre en skikkelig innsats fram til fredag nå hvis jeg skal ha håp om å gå nedover denne uka tror jeg. Har bursdag neste lørdag og det hadde jo vært topp med minus 10 kilo til da, men det tror jeg nok ikke er så realistisk. Får gjøre mitt beste for at det skal gå nedover uansett...

 

Ha en fin dag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...