Gå til innhold

Vektrapportering uke 45


Gjest Cattis

Anbefalte innlegg

Hei alle glade livsstilsendrere :-)

Da er det igjen tid for oppdatering av denne ukes resultat, her kommer mitt:

 

Minus 1,1

 

 

 

(og jeg er fortsatt IKKE fornøyed, kroppen er helt klart en eller annen form for "stabilisering" - jeg gikk jo opp 2 kg forrige uke, og det er nå 3 gang jeg går ned de samme kiloene.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle glade livsstilsendrere :-)

Da er det igjen tid for oppdatering av denne ukes resultat' date=' her kommer mitt:

 

Minus 1,1

 

 

 

(og jeg er fortsatt IKKE fornøyed, kroppen er helt klart en eller annen form for "stabilisering" - jeg gikk jo opp 2 kg forrige uke, og det er nå 3 gang jeg går ned de samme kiloene.. )[/quote']

 

Det ble feil uketall på tåden denne uka. Kan du endre til uke 46?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har jeg bare gått ned 0,3 og inn 4 cm, det er skikkelig kjedelig. Før kunne jeg gå litt fortete ned i vekt. Har hatt min 5 ukesrapport og har bare gått ned 2,5 kg. Utrolig kjedelig. Mister helt motivasjonen. Men jeg trener. Ca 12 poeng uken, men til ingen nytt ser det ut som.

Ha e flott uke alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet slett ingen nedgang denne uken, føler meg utrolig tung i kroppen og uten energi. Så jeg grudde meg for å gå på vekta i dag, tenkte å lure meg unna, men fant ut at jeg ihverfall skulle måle meg. Og det var så positivt at jeg listet meg på vekta likevel, og tenk - 0,6 kg ned! Og 1 cm mindre i midja! Det var vel flott når man hadde ventet seg oppgang!!!

 

Så da står jeg på 90,4 kg i dag, 85,5 cm i midjen. Og mye lettere til sinns enn i dag tidlig...

 

Håper alle får positive overraskelser på vekta denne uka! Lykke til! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme vekt som forrige uke men i og med at jeg har gått ned 1,7 kg tilsammen de to forrige ukene hadde jeg heller ikke forventet nedgang denne uka.... ;) Virker som jeg har en kropp som går ned i rykk og napp. Får da bare holde hodet kaldt og fortsette som før til neste vektslepp igjen.

 

Har tatt mine mål og her er ståa:

 

Bryst fra 113 cm til 109 cm = - 4 cm

Midje fra 102 cm til 94 cm = - 8 cm

Mage fra 119 cm til 112 cm = - 7 cm

Rupma fra 119 cm til 115 cm = - 4 cm

Lår fra 73 cm til 68,5 cm = - 4,5 cm

 

Har da totalt redusert meg selv med 27,5 cm og 6,2 kg fra 31. juli og frem til nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ja' date=' spm står der oppe![/quote']

 

Velkommen Curls! Her er det bare å legge igjen både gode og dårlige resultater! I tillegg så legger vi igjen eller henter motivasjon på motivasjonstråden... men det vet du kanskje fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blei 300 gram opp denne uken også, samme som forrige uke.

 

Jeg har ikke hatt så mye som en kcal i utskeielse utenom kosemerkene som jeg kan ha. Og har 16 trimpoeng denne uka.

 

Men min kursleder mente jeg nå skulle prøve en uke med å spise mindre, så håper det vil gi resultater til neste uke. Hun mente det vill gi kroppen et støt for å sette igang forbrenninga. Så da prøver jeg det. Godt å komme på kurs for å få litt tilbakemelding, ellers er jeg redd jeg hadde gitt opp.

 

Men merker at det er utrolig bra å få tilbakemeldinger her på forumet også. Det varmer veldig dere.

 

Vi får bare stå på, og håpe på resultater neste uke, alle mann.

 

Ha en god helg alle sammen.

 

Klem fra Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...