Gå til innhold

Hjeeeelp Flua/Birgitte


Gjest smile2006

Anbefalte innlegg

Hei Birgitte! ;)

vet du om det er lurt å trene før frokost, hørte for da forbrenner du kroppsfettet direkte fra fett lagret.Stemmer det?

 

Det står også om at vi følger diagrammet i vekt klubben ved å skrive inn uke vekt og mål.

Jeg kjønte det ikke heeeelt, fikk iallfall ene eple (på eple treet) gult farge med 7 tall på.

Lurer også på om du får resultat vekt og mål på?Eller er det noe for de som følger kurset?

Jeg skrev det til tråden, men fikk ikke noe svar.

 

Jeg hadde veie dag idag og ble skuffet, hadde gått opp fra 70,2- 70,7:(

Jeg har bare gått opp siden jeg begynte for 2 uker siden.

Nå trenger jeg motivasjonen din, føler meg nedfor.

 

som du vet er jeg 161,5 cm og har holdt meg til fra 1400 kcal til 1600 kcal.

det har variert fra dag til dag. Må vi ta like mange kcal hverdag?

Jeg har hatt 7 trenings poeng. Hvor gjør jeg feilen????

Kan du værsåsnill å svare? Takk

Klem fra meg ( som sliter for å se 69,9)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei- og aller først, ikke mist motet- for jeg lover deg at resultatene kommer! ;)

 

Det er forskjellige meninger om å trene før frokost, men jeg ville ikke gjort det. Du trenger ikke spise mye men litt korn eller et knekkebrød med pålegg er nok ikke så dumt før du trener. Det er helt nytt for meg at du forbrenner mer fett uten frokost ???

 

Når det gjelder kalorier, så syns jeg det høres riktig ut det du gjør. Bare det er sunne kalorier så :) Tenk litt på at du spiser nok variert, og kanskje ikke for mye karbohydrater...

 

Jeg husker ikke hvor gammel du er akkurat nå, men:

 

(70,9 x 10) + (161,5 x 6,25) - (25 x 5) - 161) x 1,3) + (7 x 28,58) = 2 062 eller

(70,9 x 10) + (161,5 x 6,25) - (25 x 5) - 161) x 1,4) + (7 x 28,58) = 2 205

 

og da skulle du kunne ligge fra 1300 og opp til 1600 og gå ned i vekt uten problemer. (beklager ser jeg skrev litt feil vekt )) Du trenger ikke spise like mange kcal hver dag, men aldri mindre enn 1000 en dag, da stopper forbrenningen opp og det kan ødelegge hele uken!

 

For å få se vekten og for at kurven skal fungere må du legge inn startvekt i profilen din. Så registrerer du under vekt og mål hver uke. Da skal du se resultater ved siden av og under treet ditt. Gratulerer med minst 7trimpoeng- og gulleple!

 

Håper dette hjelper litt... stå på og jeg lover deg at du vil se resultater. Ta cm også, det hender man krymper selvom vekten er uforandret! Jeg har gått ned mange mange flere cm enn kilo! Helt på tampen vil jeg si at det er helt vanlig å gå opp litt i vekt uke en og to av treningen! Kroppen holder litt ekstra på væske etc så når kroppen din venner seg til din nye livsstil vil du smile til degselv i speilet når du ser 60-tallet neste uke!!!

 

Klem fra flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

Takk for motivasjonen.

Jeg ga opp nesten heeeelt, men takket være deg.

Når du nevnte det med karbohydrater kommer jeg nok på at det var der feilen lå tror jeg;).

Jeg er jo en jente på 34 år da.

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...