Gå til innhold

Sunnisene - uke 46


Gjest heikik

Anbefalte innlegg

Hei alle flinke Sunniser :)

 

Tid for ny veiing.....

 

Vekt - 75,5 kg - ned 600 gram siden forrige tirsdag, men OPP 100 gram fra fredag

Midje - 85 cm - 1 cm mindre enn forrige tirsdag

 

Skjønner ikke helt hvorfor jeg har gått opp i helgen, har vært flink og ikke spist mer enn det jeg skal. Mulig det er forrige ukes synder som har vist seg i slutten av uka.....?

Uansett - nå går det jo riktige veien så da får jeg være fornøyd.

Har vært en grei uke mtp. mat. Trim -- vel, her har jeg fremdeles mye å gå på...... ;)

Men, humøret er på topp og motivasjonen er bra så jeg tar fatt på en ny uke og har som mål å få flere trimpoeng enn forrige uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier idag 59,2 kg -Dvs ned 0,8 kg siden sist tirsdag.

 

Forstår ikke lenger de vektsvingningene jeg heller. Den første tiden kom utslaget av kaloriinntaket 1,5 dag etterpå. Nå finner jeg ikke noe system i det.

De siste 4 dagene har jeg veid:__59,4__60__58,6__59,2__-og da har jeg spist likt hele uka. Jeg prøver jo på -1 kg i uka, men ikke mer. Og det er blitt utrolig vanskelig å prøve å beregne nå..

 

Helt rart siden jeg de første 5-6 ukene gikk så veldig jevnt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Flott å se at dere har gått ned:)

Jeg har skeiet helt ut i helgen:(

Vekt 89,5 dvs. opp 0,2. Cm 98 - opp 1 cm.

Hadde nesten trodd jeg hadde lagt på meg mer. Vært sløv med maten denne uken og kost meg med vaffel på turnering i helgen. Må finne på noe sunt og godt å ta med når jeg sitter timesvis på benken og ser på jr spille. Til helgen skal jeg på spa-/julebordshelg, så det blir utskeielser da.

Har kjøpt meg ny dongeribukse i dag som er trang. Skal bruke den ofte slik at jeg kjenner at jeg må skjerpe meg. Fikk gått tur på søndag og skal trene i dag. Så jeg har klart å starte å trene litt mer igjen.

Vel, etter en sløv uke skal jeg (igjen) ta meg i nakken og følge opplegget jeg har lagd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere som virkelig går ned for tiden, gratulerer....jeg har denne uken gått ned 0,5 kg, ikke krympet i livet...Så nå er jeg 71,9 kg. Har nå slanket samme kiloene X antall ganger, og beundrer de som kan greie nesten 1 kg på en uke uten å måtte slanke de samme kiloene om igjen....jeg selv får bare fortsette i mitt eget lille tempo...det MÅ vel løsne snart....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gått ned 100 g,og minus o,5cm i midjemål.

D.v.s minus 1,2 kg og minus 7 cm i midjen siden tråstart.Veier nå 71 kg og er 89 cm rundt midjen.Kjempefornøyd med midjemålet,ikke fullt så fornøyd med vekta,men det går den riktige veien.Skal dessuten ha det måndelige besøket,ventet i dag,så jeg finner litt trøst i det,veier jo altid mer både før,under og etter.Kom opp i 13,8 trimpoeng,kom litt sent i gang,så det vil nok ikke vise seg før neste veiing.

Tenkte på dette med at vekta er litt forskjellig fra dag til dag,kan det ha noe med hvor mye vann man har i kroppen?

Dere har vært kjempeflinke jenter!

Lykke til med ny sunn uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og beklager at jeg er sent ute - noen travle dager akkurat nå + at det har vært litt bursdager med tilhørende kaker og da har jeg utsatt å gå inn å bekjenne mine synder. Vekten viste iallefall 0,3 kg ned men ingen cm i midjen :) Men jeg får bare fortsette og heller la det gå sakte - i går trente jeg 2 ganger og fikk over 11 trimpoeng :) Synes jeg var flink,da! Stå på til alle sammen - vi fikser de 2 kiloene iallefall - selv om jeg gjerne skulle sett at jeg klarte litt mer. Men,men - livet er for kort til å sture over "bare 300 gram" - jeg har søren meg mye annet å glede meg over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd dere ikke er fornøyde. Dere er jo slik en koselig gjeng. Skulle ønske hver og en av dere klarte målene dere har satt dere!!

 

Jeg har vært kjempestreng med meg selv de 9 ukene jeg har slanket meg. Har registrert inn hver eneste gram av alt jeg har spist. F.eks de 3 gangene iløpet av slankinga jeg har smakt på bollen til datteren min har jeg registrert inn biten som 0,3 av en stk hvetebolle, nøyaktig hva den var. Når jeg har jeg vært i bursdag å spist kaker, så tok jeg knekkebrød til middag å spiste litt magrere dagen før og etter bursdagen. Slik at jeg gjennomsnittlig har holdt kalorigrensa mi 100%. Grønnsaker og salat er også registrert inn, så kaloriene der har vært innenfor kalorigrensa mi.

 

Nå har jeg gått ned ca 10 kg, og ser kroppen min er noenlunde ok. Har ca 5 kilo igjenn til drømmemålet mitt, men føler jeg har ikke like stor hast med de kiloene. Iløpet av disse 9 ukene har jeg fått meg en mye lettere livsstil. Så jeg tror jeg kan ta meg en liten pause i den beviste slankinga. Tirsdag sluttet jeg å telle kalorier. (Ganske deilig ja;)) Vil prøve på å beholde vekta, samtidig som jeg håper å gå litt ned.

 

Håper jeg klarer det, å håper også dere klarer deres mål!! :)

Vil fortsatt være med i sunnisene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal nok klare våre mål ja!Og Gry 69,300 g er da i riktig rettning!

Sev har jeg måtte gi opp trening denne uken,da jeg sklei og deisa i bakken med alle mine 71 kg på tirsdag,og prolapsen bestemte seg for å hilse på igjen.

Kasta innpå med betennelsesdempende og smertestillende,er på bedringens vei,så nå gjelder det bare å holde seg på beina.

Har nå i hvertfall vært veldig flink med kaloriene rundt 1600 om dagen.

Har gått til innkjøp av skritt teller,så gleder meg til å ta den i bruk på ordentlig.

Min kjære samboer kunne ikke dy seg for å spørre om jeg ikke skulle kjøpe et par brodder også......

Stå på,tenk helse hele veien.

Kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er så travel..julebords sesongen har braket løs..og dvs at jeg jobber døgnet rundt.

Klarer ikke å spise regelmessig, for det er ikke mulig å ta en pause! Men har smakt lutefisken uten bacon og den er jo good, selv uten flesket!!

Drikker for lite vann også...bla bla bla..

 

Har gått ned til 64kg, totalt 12kg, ned 1,5 siden sist

midje ned til 73cm totalt 17cm ned 3cm siden sist..

 

midjen stoler jeg på, men vekten er nok litt preget av vannmangel kansje...dont know??!!Håper selvfølgelig ikke det!

 

Smekket meg inn det gamle arbeidsantrekket mitt i dag, str 40 ohh lala, lenge siden sist..ohh så deilig!!

4kg igjen til julemålet mitt!

 

Så blir det en smell tenker jeg, og såå etter det skal jeg ned til 56kg totalt..men det kommer nok litt(eller mye) på i juleferien..for da skal jeg ligge på rumpa og spise..var planen, skal prøve å gå litt på ski men der sliter jeg i utgangspunktet, så det spørs om det blir trimpoeng av det:) MYYE knall og fall når kjærringa skal tre planker på beina...appelsin i sekken, og gin tonic foran peisen etterpå så går det vel ok? :)

 

Men dere har jo virkelig stått på folkens!!!SUPERT!!!!!Vi er jo på vei og ingenting skal stoppe oss nå!!!

Har sett mange fine kjoler i butikk vinduene i dag...så kansje vi kan sikte oss inn sakte men sikker på en flott og glitrene jule/nyttårskjole??

 

Beklager folkens at jeg er så uregelmessig, med å skrive inn!!!! Det er ikke så lett når du jobber fra 15-03...sorry!!!!

 

Stå på!!

 

Skumleset bare tidligere så nå skal jeg kose meg med hva dere har meldt inn til nå!!

So long...husk jeg støtter alle i mine tanker selv om jeg har så knapt med tid!!!!!

 

 

Gledelig julebord!!!(jeg har aldri vært på julebord..jobbet på hundrevis da)

 

Snakkes pludselig!!

 

KLEMMER TIL ALLE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere også merket at søtbehovet er blitt borte?? Til og med når jeg hadde mens!!JIPPII!!!Har ikke siklet over så mye som en sukkerbit til cortado kaffen?!?!

I like it!!

Etter jul når alt er på plass, så tror jeg det blir et hold vekten kurs på meg....må ikke skli ut av dette fantastiske her! Livredd for å komme tilbake til Smult rumpe tilstand!!

 

 

Varme tanker til de som sliter..husk Kari Jaquesson sier..har du gjort jobben så har du gjort jobben!! Belønning kommer uansett!!

Det vil alltid være en utflating, jeg har hatt en også, og venter på neste..desverre...bare den ikke blir så lang at jeg gir opp.

 

Klem Olivia litt mindre Smult;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for deg Olivia Smult,du har virkelig gjort en kjempe jobb!!

Jeg har også merket at søtningsbehovet er blitt mindre,og når det dukker opp skal det ikke så mye til for å stille det lenger.Litt frukt eller nøtter gjør jobben.

God helg damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, bukker og neier, Tuxi!! I lige måde, også!!

 

Jeg krysser fingrene for en juleshopping til meg selv;) Jeg kjøpte en topp og et par fantastiske støvletter forleden, som "takk for innsatsen Olivia gave", hi hi...min mann synest det var vel fortjent (det har jeg aldri opplevd tidligere), har ikke shoppet disse to åra jeg har lagt meg ut. Har ikke orket prøveromslysene og speilene, har dere forresten sett at H&M sine rumpespeil krymper rumpen?? Snu dere neste gang og bruk bakspeilet foran og omvendt så får dere en aha opplevelse....desverre ikke en positiv!!

 

Drømmer om shopping, tettsittende topper og snasne kjoler med tyll i stakken, åletrange jeans, nytt undertøy og å føle seg vel i garderoben på treningssenteret....

Det nermer seg heldigvis, for oss alle.

 

Jeg bestemte meg for å ta av etter at jeg traff en gammel venn, jeg ikke hadde sett på lenge. Han sa: vi venter barn i mai dere da?(..og klappet meg på magen)Hans høygravide kone ble så flau at hun holdt på å rødme seg i hjel...

Men stakkars..han hadde jo ikke sett meg siden etter jeg fikk første mann, og smekket jeansen på meg på sykehuset, og alt i orden. (Etter andre mann var det jo helt nye takter, og jeg måtte trene for å krympe, og etter et heftig studie som krevde at jeg satt pal og jobbet, så suste det på seg ti kilo til...)

Stakkars fyr, men det var ikke gøy for meg heller...nå kan jeg endelig le av det!!

Håper jeg treffer han igjen snart:)!!

 

Bare en liten lørdags pludder fra meg!!

 

God helg folkens!!Kos dere!!

 

Nå skal jeg snart på jobb, og steke mer ribbe til folket!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg deler dine drømmer om trange klær.....

Det er en kjole butikk i oslo sentrum som jeg går forbi hver dag,det er så mye lekkert der....blir nok ikke til jul.Men min datter skal konfirmeres til høsten,og da skal jeg handle der.Og gjestene vil ta feil av meg og konfirmanten!Ha ha...

 

Var en tur på McDonalds å spiste i går.Full meny med pommes frites og alt som hører med.Var ikke så godt som jeg husket det nei,også så slapp som jeg følte meg etterpå.....Nei,det blir lenge til neste gang.

 

P.S. har klart å holde meg innenfor kcal grensa til tross for det usunne måltidet.

 

Ha en strålende søndag alle flotte damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såå bra at du ikke syntes det var noe godt, Tuxi!!! Og klarte du kcal grensa så er jo alt i skjønneste orden!!

 

Mac er ikke noe for kokkemor her, vet du..heldigvis...men er en sucker for pizza.. og jeg elsker pommes frites!!..ikke særlig bedre!

Så leste jeg at at 1 peppes pizza stykke er ca 400 kcals(!!!) og jeg spiser i hvertfall 3 til 4 stk!!!OOPS! Så det er det helt slutt på fra nå!!

 

Det er hardt å bli tvers igjennom sunn! I sær når man gjerne vil spandere noe kos på barna. Vi må kansje bare snu om, og tenke at det ikke bare er mac og peppes barna vil ha, de tar jo tross alt det de får av oss. De synes nok youghurt er topp, og heller gå på kino litt oftere, i stedet for pizzarestaurant??

 

De pitapizza oppskriftene her på sidene er geniale, og smaker kjempegodt, så det har jeg laget noen ganger(mange). Men må innrømme at jeg røk på en peppes forige søndag etter hard jobbe helg, orket ikke tenke på å koke så mye som en potet!

 

Klarer ikke få spist nok i denne perioden, men ser at forbrenning og ting virker lell. Håper det ikke går i tullball nå i julerushet.

 

Har begynt og kjøpe den toro frokostgrøt, den metter ganske lenge og smaker godt med kanel og søtstoff, jeg lager den basert på skummet melk og da gir den ikke så mange kcals, ungene elsker den. Her følger hele husholdningen mors diett, bare de kan forsyne seg litt mer da. Mannen i huset hadde forsyne meg tatt av fire kilo, proklamerte han for leden! Det var jo positivt, alle er glade, spesielt barna som spiser frukt hele dagen lang.

 

Tuxi, den kjolen kommer til å sitte som et skudd til konfirmasjonen, og alle kommer til å juble av beundring!!!:D Og tar de feil så kan du jo alltids få tatt noen fine "konfirmasjonsbilder" av deg selv og pluss at du får mange fine gaver!!;)

 

Mitt strørste problem for tiden, er at jeg har oppdaget at magen min henger og slenger som et utvasket skinn!! Nå er det jo ikke fett lenger heller, så buken min den er altså for stor...hva kan jeg gjøre med det?? Bukplastikk er uaktuelt , jeg har sånn sprøyteskrekk at jeg fødte begge gutta uten bedøvelse, for jeg var så redd for sprøyta!!Tror ikke narkose ligger helt for meg!?

Og ikke var jeg klar over at jeg har celulitter på magen!!! DET HAR JEG ALTSÅ!

 

Beuty er noe dritt!! He he.. aldri fornøyd!:)

 

Ha en topp uke!!

 

Snakkes pludselig!!

 

Klem til alle dere fantastiske mennesker!!

 

OliviaSoonSmall I hope

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...