Gå til innhold

Hvordan stabilisere?


Gjest Nordland

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vist at jeg kan å gå ned i vekt. :-) Hva skal jeg gjøre for å holde meg her? Hvordan går jeg frem? Spørsmålene er utrolig mange, og svarene er litt i det blå for meg! :-)

 

Er det noen av dere andre her inne som kan hjelpe meg i gang? Jeg setter pris på alle mulige tips!

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordland, forst gratulerer med å ha nådd trivselsvekten - jeg synes at det er mye enklere å stabilisere enn å ta av - for meg var 1400 kcal per dag veldig lite.

 

Jeg vil anbefale å lese trådene her på siden (for deg som skal holde vekten) - og å gi deg selv litt slingringsmonn. I min blogg kan du se i detalj hvordan jeg gjorde det (Fru Lunas..... :) suksess så langt - vekten har vært stabil siden februar 2006) - både kaloriinntak, vekt og trimming. Jeg fulgte rådene til Dr. Birkeland som er en av ekspertene til VGs vektklubb og som jobber med overvektige på Ullevål Sykehus. Jeg fulgte hennes råd fordi ingen her inne svarte på spørsmål om GRs prinsipper - og jeg synes at det er unødvenlig å gjenoppdage hjulet.

 

Nå har det kommet frem litt informasjon om GR metoden her på siden - og der anbefales det å øke mer og oftere enn hva jeg gjorde.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...