Gå til innhold

Bli kvitt de siste 2 kiloene når man gjør alt riktig?


Gjest catwoman83

Anbefalte innlegg

Gjest catwoman83

Jeg er ferdig med kurset og har gått ned 8 kg. Og jeg er veldig fornøyd med resultatet. Jeg mangler bare et par kilo så har jeg nådd målet. Men jeg spiser riktig (1300kcal) og trener masse, men vekten har stoppet opp. Er det normalt? Jeg har jo blitt "liten" så kanskje kroppen min nekter;-) hehe.. er det noen andre som opplever dette?

 

Jeg fortsetter litt til så får jeg se..og så starte stabiliseringsfasen.

Noen som har noen råd?

 

Hilsen K.S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempebra vektnedgang!! :)

Hva med å øke kaloriinntaket litt? Har hørt at det hjelper mange som spiser ganske lite (dvs 1200-1400 kalorier). Hvis du trener masse, så trenger jo kroppen din en del mat og. så hva med å øke til 1500 kalorier og se om det hjelper?

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vekttap.

 

Du sier du trener mye. Kanskje kaloriunderskuddet ditt er for stort og du går på sparebluss? Umulig å komme med praktiske forslag når du ikke forteller antatt kaloriforbruk og hvordan du fordeler opp maten i måltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest catwoman83

Ja jeg skal prøve å variere kcalori intaket hver dag. Jeg spiser 3 hovedmåltider til dagen slik GR anbefaler og så spiser jeg frukt, mye grønnsaker og av og til yoghurt eller smoothies utenom som mellom måltider. Det kan være det at jeg trener styrke to ganger i uken som også kan ha noe med at jeg ikke går ned i kilo. Får sakte men sikkert så forsvinner det noen centimeter alikevel;-)

 

Ha en god helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catwomen83,

Det høres veldig lite ut med bare tre måltider og kun yoghurt eller frukt som både kvelds og mellommåltider. Ville ikke sett bort fra at det er det som er problemet - for lite mat iforhold til forbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest catwoman83

Luna, du har nok rett i det.. Jeg får i meg rundt 1100-1300kcal hver dag. Jeg fører nemlig inn det jeg spiser hver dag i dagboken på internett. slik er det lett å ha god oversikt. Jeg bare synes det er vanskelig å spise så mye mer..men jeg skal prøve. det blir ofte slik at etter en lang og travel dag så sitter jeg gjerne igjen med en del "ubrukte" kcalorier iigjen på kvelden, og jeg greier liksom ikke få meg selv til å spise så mye da..hmm..

 

men jeg kan prøve å bli flinkere til å ha med meg en liten proteinbar i veska;-) jeg er stor fan av Nutria sin Brownies bar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EndeligMandag

og annet sunt fett for å øke kaloriinntaket til 1500-1600 kalorier.

Jeg trener mye mens jeg slanker meg og ligger aldri på en meny på 1600 kalorier da jeg trener 5 ganger i uken.

Kroppen trenger litt fett også når en trener så mye ellers begynner den å spare.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...