Gå til innhold

jepp-da er jeg i gang!


Gjest soleia

Anbefalte innlegg

Har etter 2 tette svangerskap + 15 kg i protokollen. Ikke noe særlig å skryte av, men nå skal det bort! Skal holde på for meg selv fram til jul og så begynner jeg på kurs i januar. Målet mitt er at de overflødige 15 er spikret på veggen og brent i h...innen sommeren.

Har et håp om klare de første 5 til jul. Noen flere som vil følge meg?

Eller er det kanskje allerede en tråd jeg kan være med i?

Jeg ligger på meny 2, dvs rundt omkring 1500 kcal, og jeg har som mål og steppe på stepmaskinen min 30 min hver dag.

 

Forøvrig er jeg 31 år, gift, har to små gutter og er fulltidsstudent.

 

Håper på å bli kjent med flere her inne =)

 

Klem, Soleia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har etter 2 tette svangerskap + 15 kg i protokollen. Ikke noe særlig å skryte av' date=' men nå skal det bort! Skal holde på for meg selv fram til jul og så begynner jeg på kurs i januar. Målet mitt er at de overflødige 15 er spikret på veggen og brent i h...innen sommeren.

Har et håp om klare de første 5 til jul. Noen flere som vil følge meg?

Eller er det kanskje allerede en tråd jeg kan være med i?

Jeg ligger på meny 2, dvs rundt omkring 1500 kcal, og jeg har som mål og steppe på stepmaskinen min 30 min hver dag.

 

Forøvrig er jeg 31 år, gift, har to små gutter og er fulltidsstudent.

 

Håper på å bli kjent med flere her inne =)

 

Klem, Soleia[/quote']

 

Hei og velkommen! Dette klarer du, det er helt klart! Jeg som deg sliter med ca 15 kilo etter svangerskap- men er fast bestemt på at dette er veien til et lettere og sunnere liv. Fører blogg her inne, og henger meg på tråder... syns det fungerer kjempe bra. Jeg som deg stepper en del, og ligger på mellom 1400 og 1600 kcal pr dag. Samtidig følger jeg et GR kurs, som for meg er alfa omega for å komme i mål. Delmål en er 1januar for meg, så skal jeg ned de resterende kiloene før 17mai!

 

Heng deg på søndagsveiingen vår og hvis du har skitteller kan du jo bli med der også.

 

Klem flua/ Birgitte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...