Gå til innhold

ny her


Gjest Sonar
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her på forumet!

 

Målet mitt er å gå ned 6 kg. 3 av dem har kommet på i høst :) Hadde til sommer gått ned 10 kg, og var strålende fornøyd. Men så gikk det i stå og jeg kom liksom ikke i gang igjen. Nå er det utskeielser hverdag, og ikke noe trim i hverdag. Så jeg er klar!

 

Jeg er 29 år (har bare noen dager igjen å skrive dette tallet nå, så benytter sjansen å skrive alder) bor på Vestlandet og har tre barn. Har begynt å jobbe igjen nå etter 5 år hjemme, så det er en travel hverdag. Men det er ingen unnskylding for alle utskeielser og latskap!!!!

 

klar for fight!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ganske ny her. Har tatt GR-kurs tidligere, så syns dette internett opplegget er helt supert! Er i gang med første uka, og foreløpig går det veldig greit. Jeg har vært fornøyd med vekta etter GR-kurset, men jeg sluttet å røyke i sommer og da gikk vekta fort opp gitt! Så nå skal jeg ned 14 kg.. Men har beregnet god tid, håper jeg, 20 uker. Jeg er sykemeldt for en lengre periode, uten å ha noen fysiske hindringer av det. I matveien går det greit, utfordringen er mer å komme seg i aktivitet. Mangler litt piff, for å si det sånn! Men idag har jeg gått en lengre tur så det er jo bra.

 

Lykke til og stå på! Vi får hente støtte i forumet når det kommer vanskeligere tider! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...