Gå til innhold

Går ikke ned i vekt:(


Gjest lykkeligmamma

Anbefalte innlegg

Gjest lykkeligmamma

Er det noen andre som ikke går ned i vekt?? Går bare ned i cm, på 3 uker har jeg tatt av 1,3 kg og 25 cm. De sier på kurset at dette er super bra, men hadde håpet at vekten også skulle ha gått noe mere ned.

 

Føler det hele litt som en nedtur, men samtidig opptur da gamle bukser passer igjen.

Med andre ord jeg vet ikke hva jeg føler eller hva jeg bør føle;).

 

Dette ble vell litt rotete, men men. Slik har nå jeg det nå.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok..

når du får på deg klærne dine igjen... hva teller dà?

når du ser deg i speilet... hva får deg til å se slankere ut?

når du går på gaten i dine mindre klær du nå kommer inn i igjen og føler deg slankere fordi det var det du så i speilet...hvakommer det av?

 

er det anntall kilo du har mistet???

 

nei det er anntall centimeter som synes og det er de som teller!

målbåndet er et MYE bedre verktøy enn vekta.

 

du vet at 1 dm3 muskel veier dobbelt så mye som dm3 fett?

dvs at en slank, muskuløs person kan veie mange kilo mer enn en som ikke er like "fit" og ha de samme målene...

 

håper dette hjalp på motivasjonen. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre som ikke går ned i vekt?? Går bare ned i cm' date=' på 3 uker har jeg tatt av 1,3 kg og 25 cm. De sier på kurset at dette er super bra, men hadde håpet at vekten også skulle ha gått noe mere ned.

 

Føler det hele litt som en nedtur, men samtidig opptur da gamle bukser passer igjen.

Med andre ord jeg vet ikke hva jeg føler eller hva jeg bør føle;).

 

Dette ble vell litt rotete, men men. Slik har nå jeg det nå.:)[/quote']

 

25 cm er VELDIG VELDIG bra!!!!

Du har ikke noe å bekymre deg over...vann i kroppen etter fødsel..melk i puppen...osv...!

Gratulerer med 25 cm!!! Vent å se!:)

 

Klem til deg, og stå på videre!

 

Oliva ikke såå mye Smult igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre som ikke går ned i vekt?? Går bare ned i cm' date=' på 3 uker har jeg tatt av 1,3 kg og 25 cm. De sier på kurset at dette er super bra, men hadde håpet at vekten også skulle ha gått noe mere ned.

 

Føler det hele litt som en nedtur, men samtidig opptur da gamle bukser passer igjen.

Med andre ord jeg vet ikke hva jeg føler eller hva jeg bør føle;).

 

Dette ble vell litt rotete, men men. Slik har nå jeg det nå.:)[/quote']

 

Jeg har det akkurat slik jeg også..går inn i cm men vekta går ikke mye ned nei,gått ned kun 0,8kg på 2,5 uke jeg..og gått inn nesten 14cm..merker det gått på klærne da,og det er deilig.men er litt surt at ikke vekten går mer ned..håper det endrer seg snart!lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...