Gå til innhold

Uff,feil på den nye vekten jeg kjøpte meg til kurset skulle starte:(


Gjest hilde26

Anbefalte innlegg

Var sååååå gla for bare litt over en uke siden,da jeg trodde jeg hadde gått ned 4,5kg første uka på GR kurset(internett-kurs)..men da vekta denne uka viste -13kg på to uer,skjønte jeg det måtte være noe alvorlig feil:(

 

kjøpte ny vekt ,en skikkelig en,å den viste at jeg kun hadde gått ned 0,8kg på 2,5uke...kjiiiiiipt:(

 

men er ikke det veldig lite igjen da??er det ikke 0,8kg i uka som er vanlig vektnedgang i GR?har gått inn bra i cm,men hvorfor går ikke vekta ned??snufs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sååååå gla for bare litt over en uke siden' date='da jeg trodde jeg hadde gått ned 4,5kg første uka på GR kurset(internett-kurs)..men da vekta denne uka viste -13kg på to uer,skjønte jeg det måtte være noe alvorlig feil:(

 

kjøpte ny vekt ,en skikkelig en,å den viste at jeg kun hadde gått ned 0,8kg på 2,5uke...kjiiiiiipt:(

 

men er ikke det veldig lite igjen da??er det ikke 0,8kg i uka som er vanlig vektnedgang i GR?har gått inn bra i cm,men hvorfor går ikke vekta ned??snufs..[/quote']

 

Hei Hilde

 

Jeg har også opplevd at vekta mi viser feil. enten for mye eller for lite. Men det virker som det bare er første gang jeg veier meg. Går jeg på en gang til så viser den riktig. Virker som den bare må "veies inn" før den tas i bruk?

 

Har faktisk 2 vekter som er sånn.

 

0,8 kg på 2.5 uke høres ikke voldsomt mye ut men er nok slett ikke unormalt. Jeg går sjelden ned noe særlig mer enn det altså. Selv om jeg er aldri så flink

 

Husk at alle monner drar, på ca 25 uker har du da fått ned ca 8 kg vet du.

Og det kan jo være at du har fryktelig dårlig forbrenning og at den vil bli mye bedre nå som kroppen din får jevn tilførsel av mat hele dagen.

 

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...