Gå til innhold

Er det flere trøndere her inne?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bare lurer på om det er noen trøndere her inne jeg. Hadde vært artig å se om det er flere fra regionen som er i "nedgangs-modus" mha Vektklubben. :-)

 

Selv er jeg sør-trønder, 24 år og begynner å komme skikkelig inn i GR-kurset og GR's tankegang. :-) Skal være medlem LENGE, og blir jamt å se her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også trønder, holder til i sør. Er 37 år, maxvekt en gang i tiden var 113,9 kg, nå er jeg nede i 89,5 kg, målet er 70 kg. Så jeg blir nok her en stund til...

 

Go, trønderjenter!

 

Tone1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, jeg er også trønder, har vært litt fraværende noen dager, men er nå tilbake for fullt. skal ned 25 kilo.... hadde en plan om ti til ju, men det er fire igjen så vi får se..... stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ e trønder æ, å hærregud kor tøff æ e.........

103 kg og har gått ned 4,9 kg på mitt første kurs. skal prøve meg selv nå etter det ble ferdig. men har slitt med data trøbbel så jeg har ikke kommet meg inn.

er 34 år og har 3 unger fra 6-13 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i 7 trøndere som ønsker å kvitte seg med 20 - 30 kilo hver!!!!

 

Hva om vi lager en egen tråd for månedlig rapportering for oss sju? Foreslår første fredag i hver måned som rapporteringsdag.

 

Jeg starter like godt i dag. Litt historikk først og så siste måling/vekt:

 

Pæras rapportering:

Start uke 31 (31. juli 2006)

Vekt 106,5 kg

Midje 102 cm

 

Uke 48 (27. november 2006)

Vekt 99,6 kg, - 6,9 kg

Midje 94 cm, - 8 cm

 

Delmål desember 2006: 95 kg

Delmål april 2007: 89 kg

Delmål juli 2007: 82 kg

Delmål oktober 2007: 77 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er også trønder så god som noen selv om jeg bor i sør. Er i gang med første internettkurs og skal være med en god stund. 20 kg tar lang tid å bli kvitt når du er 49 år, det går med en fart av 0,5 kg pr. uke. Sånn sett kan jeg nå målet til 50 års dagen min i juli 2007.

 

Jeg er rimelig flink til å trimme, så selv om vekta ikke helt følger med får jeg "betalt" på centimetrene. Det er 4 uker til jul og jeg satser på å gå ned 2 kg. Da er det "bare" å holde seg stabil i julen.

 

Lykke til alle Trøndere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i 7 trøndere som ønsker å kvitte seg med 20 - 30 kilo hver!!!!

 

Hva om vi lager en egen tråd for månedlig rapportering for oss sju? Foreslår første fredag i hver måned som rapporteringsdag.

 

 

God ide, Pæra. :-) Vi kan godt legge inn våre data, men denne gang blir det ikke noe fra meg før mandag. Kursleder har vært borte så lenge, og jeg tror ikke vekta her hjemme er helt som den skal, altfor snill!

 

Artig om vi får i stand en liten trønderbataljon her inne, med vektnedgang som målet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide' date=' Pæra. :-) Vi kan godt legge inn våre data, men denne gang blir det ikke noe fra meg før mandag. Kursleder har vært borte så lenge, og jeg tror ikke vekta her hjemme er helt som den skal, altfor snill!

 

Artig om vi får i stand en liten trønderbataljon her inne, med vektnedgang som målet! :-)[/quote']

 

 

Synes dette var gode forslag - kanskje vi kan kalle tråden for trøndebataljonen ? ;-)

 

Fredager er ok dager. Jeg begynner internettkurs på onsdag, så dere får ikke noen data av meg før da.

God helg til dere alle sammen.

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...