Gå til innhold

Nedoverklubben uke 47


b3tty

Anbefalte innlegg

Forrige ukes vekt og mål;

 

Vekt - 126,6kg

Midjemål - 110cm

Fettprosent - 42,8

Vannprosent - 41,7

Muskelmasse - 30,8

 

Denne uken

Vekt - 126,6kg

Midjemål -107cm

 

Ellers er prosentene de samme som sist...

 

Har ikke gått opp, og er egentlig fornøyd med det.

 

Håper på nedgang for dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Her kommer ukens rapportering:

Forrige ukes vekt: 116,5 kg

Midjemål: 108 cm

 

Denne ukes vekt: 116,0 kg

Midjemål: 107 cm

 

Vekten rusler med andre ord sakte men sikkert nedover, og ligger rundt 0,5 kg i uken nå. Helt greit det, selv om jeg selvfølgelig skulle ønske det gikk fortere! Veldig fornøyd med treningsinnsatsen denne uken da, vekttrening mandag, spinning tirsdag og onsdag, samt søndag morgen :) Må bare prøve å være like flink videre!

 

Håper dere andre også har fått en bra start på uka, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salamandra

Hei

 

Da er jeg klar for å prøve igjen. Har vært jojo slanker i åresvis og har de 3 siste åra gått ned ca 15 kg. Nå har det kommet på 5 kg og jeg er enda lengre fra målet. Er lei av å ikke ha karakter nok til å få gått ned det som trengs. Jeg er høy, 1,81 og kraftig bygd, men er også 45 kg for tung i følge alle statistikker. Det jeg ønsker er å komme igang igjen og maten er jo et selvfølgelig "problem" når man er overvektig, men jeg er så sløv til å trene.

Elsker å svømme, men elsker ikke å være i badedrakt. Liker ikke å jogge, men er glad i gåturer, men i det siste har dørstokkmila virkelig vært lang.

Har prøvd det meste med pulverkurer, har vært på grete roede kurs som hjelper der å da, og har brukt reductilpiller som virkelig hjalp i 2 år. Håper å høre fra andre som har knekt dørstokkmila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikken11

Jepp, i dag var spenningens time kommet! Den første uka har jeg brukt til å sette meg inn i mengden med mat som jeg skal ha i meg pr. dag. Og der er myye! Har også fått trent litt, men det har ikke tatt helt av for å si det sånn. Fikk dog 9,7 trimpoeng - og tror det er sånn rimelig greit(?) eller...? Har vært på konferanse i to dager, og var ganske spent på hvordan det kom til å påvirke vekta. Men jeg har klart å gå ned 2,4kg på en uke. ;) Selvsagt er det sikkert mye vann, men jeg er såååå stolt! Nå er det bare 2, 6kg til første delmål! Jippi!!! (Har dog ganske mange delmål å se fram til).

 

 

Solsikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp' date=' i dag var spenningens time kommet! Den første uka har jeg brukt til å sette meg inn i mengden med mat som jeg skal ha i meg pr. dag. Og der er myye! Har også fått trent litt, men det har ikke tatt helt av for å si det sånn. Fikk dog 9,7 trimpoeng - og tror det er sånn rimelig greit(?) eller...? Har vært på konferanse i to dager, og var ganske spent på hvordan det kom til å påvirke vekta. Men jeg har klart å gå ned 2,4kg på en uke. :D Selvsagt er det sikkert mye vann, men jeg er såååå stolt! Nå er det bare 2, 6kg til første delmål! Jippi!!! (Har dog ganske mange delmål å se fram til).

 

 

Solsikken![/quote']

 

Gratulerer så mye Solsikken!

Er jo et kjempebra resultat! Og nesten 10 trimpoeng er jo helt genialt :)

Jeg brukte også den første uka til å sette meg litt inn i alt jeg skulle spise, og få litt oversikt over meny og mengder. Mye mat ja! Jeg sliter ennå med å komme opp i mine 1900 kcal..

 

Delmål er viktig, og 5 kg's mål er ganske genialt tror jeg. Det går ikke for lang tid mellom hver gang du når et delmål, samtidig som du har litt å strekke deg til underveis. Bruker 5 kg som delmål selv, og når forhåpentligvis snart mitt tredje delmål (-11 kg nå, kan ikke være sååå lenge til -15, kan det?). Her tenkes det fremover!

 

Blir spennende å se hvordan det går med deg videre, lykke til!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en uke med litt " gi faen " følelse ang slankingen , så viste faktisk vekte under 120 idag , nærmere bestemt 119,8 kg ,

 

Totalt er nå 5,5 kg vekk, og diverse kroppsmål er , minket med 25cm, og jeg er kjempe fornøyd

 

Håper 10 kg er vekk før julen

 

 

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikken11
Gratulerer så mye Solsikken!

Er jo et kjempebra resultat! Og nesten 10 trimpoeng er jo helt genialt :)

Jeg brukte også den første uka til å sette meg litt inn i alt jeg skulle spise' date=' og få litt oversikt over meny og mengder. Mye mat ja! Jeg sliter ennå med å komme opp i mine 1900 kcal..

 

Delmål er viktig, og 5 kg's mål er ganske genialt tror jeg. Det går ikke for lang tid mellom hver gang du når et delmål, samtidig som du har litt å strekke deg til underveis. Bruker 5 kg som delmål selv, og når forhåpentligvis snart mitt tredje delmål (-11 kg nå, kan ikke være sååå lenge til -15, kan det?). Her tenkes det fremover!

 

Blir spennende å se hvordan det går med deg videre, lykke til!! ;)[/quote']

 

Tuuuusen takk!! :D

 

Jeg er veldig fornøyd, og når jeg får så god tilbakemelding så stråler jeg! Det er en utfordring å komme opp i 1900 kcal, men det går sånn ca...

 

Å ha delmål på 5kg er så utrolig lurt! Det er litt som å hoppe fra stein til stein, og plutselig så er vi over den store elva!! Og ja, -11 er neeesten -15! Så bare stå på, ikke langt igjen nå :)

 

Lykke til videre du også!

 

Klem fra Solsikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken viste vekta ned 2,9 kg. Jeg er superfornøyd, men det skal sies at jeg mistenkter at noe av dette vekttapet hører hjemme på sist uke. Jeg fikk nemlig mensen sist tirsdag på veiedagen min, så jeg hadde nok en del vann i kroppen da.

 

Nå etter fire uker med GR har jeg altså tatt av tilsammen 10 kg - HURRA !!

Hadde aldri trodd at det skulle gå så bra, og nå håper og tror jeg at jeg kan nå mitt første mål som var ned 10% av vekta mi (13 kg) innen 19 desember.

Da ska jeg ta meg to uker pause og nyte jula, før jeg starter på an igjen 2 januar.

 

Jeg må bare få si TUSEN TAKK til dere alle sammen, for det var dere som inspirerte meg og forsatt inspirerer meg=)

 

Jeg må også få si at jeg synes nok en gang at dere har vært flinke, og selv om dere har skeiet ut så har dere fremdeles et vekttap eller tap i cm - det er jo flott=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake i hverdagen etter fire dager hos kjæresten og tre dager med hotellhelg og jobb. Hos kjæresten gikk spisingen rimelig greit. Jeg dro på jobb full av forkjølelse, og endte opp med å spise altfor mye usunn mat. Store utskeielser fordi jeg syntes synd på meg selv, der jeg frøs, hostet, snufset og harket.

 

I går glemte jeg å veie meg, fordi jeg hadde det altfor travelt på morgenen, og i dag glemte jeg det fordi det ikke er mandag... Men skal prøve å huske det i morgen. Håper å ha mistet noe av forrige ukes vektoppgang, siden jeg ikke skjønner hvor de kom fra - og at helgens utskeielser ikke straffer seg altfor mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg endelig på vekta, og til tross for utskeielser, mensen, forkjølelse og annen drit har jeg gått ned hele to kilo! Men jeg regner med at det er fordi jeg må ha hatt en del salt innabords som bandt vann sist uke - for da hadde jeg gått opp enormt mye. Men godt å komme ned igjen, ligger nå på 124,4.

 

Og enda har jeg ikke fått shavet armer og legger først - vi vet jo alle hvor mange desimaler det kan utgjøre! :-)

(Det er vel ikke bare jeg som leter etter dårlige unnskyldninger?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEr ble det verken opp eller ned. Og det får vel tåles etter en litt møkka uke...

Kanskje jeg skulle tenke på det med å barbere legger før veiing jeg også...;-) Foressten.. En hår klipp her nå hadde nok også gjort sitt...;-)

 

Mvh Skogsnipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle tenke på det med å barbere legger før veiing jeg også...;-) Foressten.. En hår klipp her nå hadde nok også gjort sitt...;-)

 

Mvh Skogsnipa

 

Ikke sant? Vi med langt hår må vel kunne trekke fra et par kilo på kroppsvekta?

*smiler optimistisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg får kaste meg på her! Har ikke vært innom på grete roede sine sider siden juni, men nå er jeg igang igjen for fullt!. Kjenner igjen to eller tre navn, så det er motiverende i seg selv å se at dere holder ut enda.

 

Jeg for min del ble lei, og ble nok kanskje litt utålmodig. Men nå er jeg klar for en ny omgang!!

 

Litt om meg: Er 28 år, enslig mamma, jobber og studerer. Skal ta av meg litt over 50 kilo håper jeg, og har til nå tatt av litt over 20 kilo. Har hatt et opphold siden slutten av juni og frem til nå, og har klart å holde meg på samme vekten som jeg stoppet på ved siste veiing. Likevel, nå er jeg klar!!

 

Da ønsker jeg dere alle sammen lykke til!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikken11
Håper jeg får kaste meg på her! Har ikke vært innom på grete roede sine sider siden juni' date=' men nå er jeg igang igjen for fullt!. Kjenner igjen to eller tre navn, så det er motiverende i seg selv å se at dere holder ut enda.

 

Jeg for min del ble lei, og ble nok kanskje litt utålmodig. Men nå er jeg klar for en ny omgang!!

 

Litt om meg: Er 28 år, enslig mamma, jobber og studerer. Skal ta av meg litt over 50 kilo håper jeg, og har til nå tatt av litt over 20 kilo. Har hatt et opphold siden slutten av juni og frem til nå, og har klart å holde meg på samme vekten som jeg stoppet på ved siste veiing. Likevel, nå er jeg klar!!

 

Da ønsker jeg dere alle sammen lykke til!!;)[/quote']

 

Ønsker deg velkommen tilbake! Jeg er ganske ny her på sidene og kjenner deg ikke fra før. Blir spennende å se hvordan det går med oss alle. Det er kjempeflott at du har klart å beholde vekten fra siste veiing over så lang tid. Jeg er 27 år, jobber og har samboer. Jeg skal ta av ca 55 kg. Har nettopp begynt livsstilsendringen som det så fint heter. Gleder meg masse til å nærme meg trivselsvekten min.

 

Lykke til!!

 

Hilsen Solsikken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake igjen i veieklubben.

Min vekt er 113kg midjemål 92cm

Den siste uka har jeg gått ned 0,8kg ingen cm i midjen. Enda jeg har vært mye på trening - 4 ganger på trim siden forrige torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...