Gå til innhold

Vektrapportering uke 45


Gjest Cattis

Anbefalte innlegg

Ned 1 kg denne uka. Er kjempefornøyd da jeg ikke har vært så flink når det gjelder inntak, men har vært veldig flink til å trene. Så da har vel det gått opp i opp. Denne uka skal jeg være flink med alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedgangen denne uka gjorde at jeg nå er under 100 kg.... HURRA! ;)

 

Hei på deg!!!!

 

 

Gratulerer med under 100. Det må være en fantastisk følelse. Gleder meg til jeg kommer etter, selv om det er noen kilo til ennå.

 

 

Ha en fin uke, hilsen Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken var jeg minus 1 kg, og kun noen små centimeter rundt rumpe og lår.

 

Forrige uke fikk jeg ikke rapportert, men da hadde jeg minus 0,8 kg og noen små centimeter. Jeg er veldig fornøyd med å være under 90 (på 88,6) - og gratulerer til dere som er nede i to-sifret. Er det ikke deilig???????

 

Misunner dere som spiser mange kilo, hos meg er det mer på 0,5-1 kg pr uke for tiden, men klager ikke da all vektnedgang er bra. Men det er akkurat som om kroppen min har innstilt seg på at den skal ta av jevnt og trutt - og med dette tempoet så når jeg målet om 24 uker - dvs på 17. mai! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Opp i vekt, ned i cm. Ble +400 g på meg denne uka, krympet noen få cm rundt omkring på kroppen likevel heldigvis. Har ikke gjort noe som fortjener vektoppgang, så det er nok kanskje en muskel eller to som har vokst etter totimersøkta på treningssenteret i går... ;-)

 

Regner med at det løsner igjen, men må innrømme at det hadde vært morsommere å se 89,x istedet for enda en uke med 90,x... Lett å bli utålmodig når man er på nippen til å se 8-tallet først på vekta på mange, mange år. Men det kommer snart!

 

Ser at det er mange som har hatt fin nedgang denne uka, gratulerer til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1,2 kg og 5 cm inn!

 

Dette var min siste rapport fra kurs 1. Nå er jeg nok på egenhånd til nyåret. Blir spennende å se hvordan det går. Men jeg har som målsetting å gå ned 5 kg før neste kurs.

 

Jeg meldte meg på internettkurs 11.09. Da veide jeg 105,4 kg. I dag veier jeg 95,1 kg. Er super fornøynd med meg selv, og den støtten jeg har fått gjennom kurset.

 

Så får jeg håpre jeg er like flink uten kursleder. hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i og med at jeg reiser bort fra i morgen ettermiddag til lørdag morgen får jeg ikke gått på kurs i morgen og veiet meg.

 

Når jeg kom hjem fra kurs forrige torsdag veide jeg meg hjemme med vekta her. For å kunne sjekke resultatet denne uka.

 

Og vekta viste nedgang på hele 2 kg denne uka!!!!!!!

 

Gjett om det var en som var fornøyd da.... Etter to uker med oppgang på 300 gram begge ukene.

 

Håper det ikke går helt skeis med vekta når jeg er bortreist fra i morgen kveld. Får gjøre mitt beste torsdag kveld og hele fredagen, og så er det rett tilbake til full skjerpings fra lørdag.

 

Så da hjalp det å gå ned på menyvalget, og godt var det. Så skulle visst holde meg her et par uker, før jeg gradvis skulle øke litt igjen, så ikke kroppen går i sparebluss.

 

 

Hilsen en riktig så fornøyd Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blei det målt 4 cm inn rundt midja sidan sist veke. Veldig godt fornøgd med det ;) Neste veke skal eg til pers på vekta. Ein heil mnd sidan sist, so då forventa eg ein aldri so liten nedgang sidan cm har forsvunne jamt og trutt desse vekene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...