Gå til innhold

Onsdagslinken - Ned 20 - 30 kg


Gjest Gosmal
 Share

Anbefalte innlegg

Syden, det hørtes deilig ut. Det er masse fin frukt der nede da. Og kanskje ved å spise ris til middagen, istedenfor all denne pommes fritesen så hjelper det litt.

Du må ihvertfall kose deg litt. Det er jo ikke hver uke man er i syden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kampenomvekta

Her er følgende ressonnement:

Du har brukt - hvor mange år på å nå vekta di? 5?10? 15? Hvis du fortsetter slik, hvordan tror du livet ditt vil være om 10 år? Bruk fantasien, Hva gjør du? hvordan ser du ut? Hvordan er helsa di?

Hvordan føler du deg i situasjonen? Er det den veien du vil gå??

 

Tenk deg at du fra idag av skal snu situasjonen. Bare små endringer vil gi gevinst over tid.

 

Finn ut hva du liker å gjøre (av aktivitet) om du ikke vet, så prøv alt du kommer over, gjerne over 2-3 md. Det er iallfall den tiden det tar, kanskje lengre.

Tips: meld deg på kurs prøv ut!! En annen metode er å finne ut hva som gjorde deg glad - før du begynte å legge på deg. Hent fram følelsen så ofte du kan og la det være et mål å få føle deg likedan igjen.

 

Jeg gjorde dette for 2 år siden. og har gått ned permanent 6 kg uten å tenke vekt. Jeg tok for meg aktiviteter jeg likte, deriblant sykling og markaturer som gir meg fine naturopplevelser (gikk mye i fjeller før), dans og yoga gir meg en mykere kropp og gode følelser.

Jeg har også brukt mange år på å legge på meg 20 kilo - faktisk 15 år (jeg er 51) så målet er langt der fremme et sted.

Jeg vet at jeg er på rett vei, og det er jo derfor vi er her. Vi er underveis, selv om vekta og målene tar overhånd av og til. så ikke glem de gode følelsene du engang hadde da livet og vekta føltes lettere å håndtere. For det er jo dit vi vil alle sammen. Å finne de 'gulrøttene' i livet som gjør det verdt å leve.

 

Håper jeg kunne være litt til motiiverende for deg med denne mailen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Jeg hadde veie dag i går;) og hadde gått ned nye 0' date='8kg og det er jeg kjempefornøyd med!:) :) Tilsammen gått ned 4,7kg :)[/quote']

 

Det er jo kjempebra. Grattis! Håper jeg kan si det sammen om en mnd tid....

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra. Grattis! Håper jeg kan si det sammen om en mnd tid....

 

Smukkeline

 

Takk for det! Nå kan jeg egentlig bestille meg fotpleietime om et par ukers tid som er min første del- belønning;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Ser at noen skal veie seg imorgen.. Tvi tvi.. :-)

 

Jeg ble så inspirert av Pilates mailene i går at jeg bestilte Windsor Pilates før jeg logget ut i går.. Så nå håper jeg den er ok. Jeg resonerte meg frem til at høst og vinter ikke er de beste årstidene her på vestlandet... noe dagen i går viste med tydelighet..så derfor en mulighet for å trene inne..

 

I dag.. null skikkelig trening.. Var på helsestasjon med gutten å det ble eneste turen i dag.. Men imorgen er det damesvøm og det er DEILIG..

 

Skal prøve meg på neoen enkle sitt ups nå mens jeg er alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Ser at noen skal veie seg imorgen.. Tvi tvi.. :-)

 

Jeg ble så inspirert av Pilates mailene i går at jeg bestilte Windsor Pilates før jeg logget ut i går.. Så nå håper jeg den er ok......

 

Kan jeg spørre hvor du bestilte den? Det høres veldig morro ut men jeg har ikke kommet så langt som du, ennå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en veldig god ide med å har belønning for kg. Kansje jeg og skal få meg det. Ha en kjekk belønning for hver 5kg jeg tar av.

Yupp' date=' det skal jeg.[/quote']

kjøpt meg to nye bukser som er ca 5kg for små :-)

 

Har fra før jeg ble medlem her ,gått ned ca 20 kilo. Sist uke gikk jeg ned 2 kilo.Er storfornøyd men vet at det kommer en dag der jeg vil så på stedet hvil.

Trimmer daglig med minimum 1,5 time stavgang. Når vinteren kommer nermere skal jeg på trimstudio,ja det skal jeg jammen meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...