Gå til innhold

Noen her på meny 1?


Gjest Dreemz

Anbefalte innlegg

Siden denne tråden heter ned 10 - 20 kg.. så regner jeg med du skal ned såpass mye eller? Da er meny 1 alt for lite, i følge kurslederen min er meny 1 noe en bruker for de "små kiloene", Når en skal ned en 2 - 3 kilo. Jeg ville lagt meg på meny 2 i hvert fall.

Men er det en annen grunn til at du går på meny 1. Så vil jeg si at det gjelder å velge det magre men mettende. På meny 1 er kcal telling veldig viktig, så skriv ned og vær nøye. I begynnelsen vil du gjerne erfare litt sult, så spar 1/2 melkerasjon og kanskje litt av frukten til kvelden. Lykke til :-)

 

PS, vil du regne ut nøyaktig hva du skal ha i deg, så søk på "formel" på åpent forum, der ligger den ute så vet du helt nøyaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et forslag til måltider, tilsammen 1300 kcal:

 

Frokost: 5 ryvita knekkebrød med et tynt lag lettost 3% fett fra kavli (25 gram) og løvtynn pepperskinke (10 skiver) fra Gilde + agurk og tomat. En kopp te og et glass melk (1,5 dl). 260 kcal

 

Mellommåltid: 2 gulrøtter og en yoplait dobbel 0% yoghurt med 1 spiseskje müsli oppi. 115 kcal

 

Lunch: 4 ryvita knekkebrød med 1 banan som pålegg, 1 eple til dessert. 260 kcal

 

Mellommåltid: 1 rett i koppen grønnsaksuppe. 70 kcal

 

Middag: 1 pose sjysaus fra Toro, 1 pakke wokgrønnsaker, 1 kyllingfilet (150 gram). 335 kcal

 

Kveldsmat: 1 yoplait dobbel 0% yoghurt med 2 ss müsli + 2 knekkebrød med kjøttpålegg og lettost. 1 kopp lett-kakao fra options. 245 kcal

 

Tilsammen 1285 kcal! Jeg kunne spist dette en dag og tror ikke jeg ville blitt så veldig sulten. Og jeg er faktisk vant til å spise ganske mye mat! Du får dekket melkerasjon og fruktrasjon også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...