Gå til innhold

Vri åtter 1


Gjest fullfres
 Share

Anbefalte innlegg

Hei vri åttere. Da går vi i gang. Jeg har veid og målt meg på startstreken: Veier 74.8 kg og måler 85 cm rundt midjen. Jeg er 170 høy.

Min målsetting for trim er en times rask gange hver dag. Mht mat vil jeg følge anbefalt inntak (1300 kcal pr dag for meg). Nå vet jeg at resultatene kommer i ukene framover, og jeg bare gleder meg. Dere skal se favorittskjørtet kommer til å sitte som støpt på julaften!

Lykke til, alle sammen, vi høres neste onsdag (eventuelt før, hvis noen av oss har noe på hjertet eller desperat behøver oppbacking).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FooFighter

Da begynner jeg!

Vekt: 73,9 kilo.

Midjemål: 83 cm.

Er 168 høy (men det kan jeg ikke få gjort noe med da)

 

Legger opp til 12-1400 kalorier daglig. Har ikke noen store forhåpninger om å få trimmet så veldig mye - dagene mine strekker ikke til med full jobb og tre barn - men jeg skal gjøre så godt jeg kan.

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeps,, så er jg i gang:)

 

vekt: 77,5

midje: 100

høyde: 160

 

prøver å ligge på ca 1200kcal. E skikkelig innstilt på at dette skal gå bra! skal det bli noe jule kjole så er det bare å henge i :) prøver å få gått 1t tur hver dag, så lenge været e noenlunde! Snøen har nemlig lagt seg her jeg bor.

 

Kjekt at vi er flere med samme mål!

 

Lykke til alle sammen!

 

Hilsen Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeps' date=', så er jg i gang:)

 

vekt: 76,2

midje: 100

høyde: 160

 

prøver å ligge på ca 1200kcal. E skikkelig innstilt på at dette skal gå bra! skal det bli noe jule kjole så er det bare å henge i :) prøver å få gått 1t tur hver dag, så lenge været e noenlunde! Snøen har nemlig lagt seg her jeg bor.

 

Kjekt at vi er flere med samme mål!

 

Lykke til alle sammen!

 

Hilsen Lene[/quote']

 

 

Vri åtter 1 fra solami

 

Vekt: 83

 

Midje: 97

 

Høyde: 168

 

Jeg prøver å holde meg innen for 1200 - 1300 kcal pr da!!

 

Vi snakkes neste onsdag! Dette blir motiverende og spenende!! Lykke til alle vri åttere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver igjen jeg da...skjønner ikke hvor jeg la det innlegget jeg skrev tidligere i dag.

 

Vekt:75,6

 

Midje:97

 

Høyde:1,62

 

Jeg ligger på rundt 1600kcal pr. dag. Trener aerobic 2 dager og ergometer 3 dager . Dette funka veldig bra for meg på et tidligere kurs i år. En annen ting jeg har godt utbytte av er å kutte ut brødmat, det er forferdelig ,men det gjorde susen. Spiste bare knekkebrød og finn crisp da løsna det skikkelig, men det gjenstår å se denne runden da.

 

Vil gjerne ha noen tips og råd fra dere andre om dere finner noe som funker godt eller dårlig.

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da e æ å i gang!

mi vekt i dag va 88.9:/

men e ved godt mot.

mitt mål e da altså 80 kg te jul... så det e bærre for min del å stå på...

1 times gange hver dag, ja det kan æ prøve å få te.

Æ vil da følge 1600 kcal kvar dag æ da.

Lykke te:)

Snakkes neste uke!

 

Klems Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for meg da, som er 57 år. Jeg har jobbet og slitt med å gå ned igjen de 3 kg jeg la på meg i fjor vinter helt til nå, men drømmer om 5-6 til. Jeg har trimmet masse og jeg har hatt et moderat kaloriinntak. Men skeiet ut noe i helgene med vin og bittelitt potetgull.

 

Både når jeg spiser sunt og når jeg spiser mindre sunt, tenker jeg på kalorier. Ja, jeg tenker på det støtt. Skulle ønske jeg hadde en automatisk kaloriteller, en slags mikrochips i hjernen som bare registrere alt inntak og ringe når dagens maks kaloriinntak var i ferd med å overskrides.

 

Jeg skulle ønske jeg kunne gå ned 4 kg før jul. Men nå kommer mørketid, glatt føre, masse vennelag og førjulstid. I tillegg er jeg på tjenestereise støtt og stadig. Kanskje mitt mål dermed blir at jeg skal holde dagens vekt til uti januar. For da kommer ukebladene med nye fristende slankeoppskrifter, og det blir lysere igjen.....

 

Jeg kjemper meg videre jeg også. Men jeg ser at å holde seg på 1200 kal, det er en kunst dersom en skal spise næringsrikt og variert.

 

I dag kjøpte jeg kaffe med melk i kiosken, burde valgt svart kaffe, men jeg klarte å unnvære bollen (igjen)! Så alle monner drar sa musa som pissa i havet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kari H. Vri åtter er et knippe slankere som har som mål å kvitte oss med åtte kg i ukene fram mot jul. Vi har valgt onsdag som fast dag for veiing og tilbakemelding til gruppa. Vi vil støtte hverandre på vei mot målet, som er ambisiøst men ikke urealistisk.

For din egen del er det kanskje lurt å finne noen i Vektklubben som har noenlunde samme strategi som deg selv, f.eks. å holde vekten fram til nyttår, og deretter gå moderat ned, slik du nevner.

Jeg ønsker deg masse lykke til! Og synes du likevel det er motiverende å være med i vri åtter-gruppa, er du selvsagt hjertelig velkommen til det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...