Roseline Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Jeg trenger hjelp og motivasjon. Er det noen som vil slanke seg sammen med meg? Vi kan veie oss hver fredag.. Kan gjerne mailes og dele gleder og det som verre er...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Asti2 Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Jeg har lyst å ha noen å prate vekt med, og gå ned kiloene sammen!!! Jeg er 81 kg nå....og ideal-vekten er 72. Så jeg har 9 kg som jeg VIL ned....men jeg tar det litt om litt. Det er 4 uker til jul....så da tenker jeg at jeg må klare 4 kilo iallefall. Det er det som jeg har lagt på meg fra i sommer..... *flau* Og så ta de resterende 5 kg'ene utpå nyåret...... Hva tenker du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roseline Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Du er i samme båt som meg. Jeg har også lagt på meg 4 - 5 kg siden i sommer. Jeg er 72 kg og vil gjerne ned 9-10 kg. Syntes dette er vanskelig alene, så jeg vil gjerne stå sammen med deg.. Vi skal nok klare det skal du se... Du kan få mailadressen min om du vil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roseline Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Jeg har lyst å ha noen å prate vekt med' date=' og gå ned kiloene sammen!!! Jeg er 81 kg nå....og ideal-vekten er 72. Så jeg har 9 kg som jeg VIL ned....men jeg tar det litt om litt. Det er 4 uker til jul....så da tenker jeg at jeg må klare 4 kilo iallefall. Det er det som jeg har lagt på meg fra i sommer..... *flau* Og så ta de resterende 5 kg'ene utpå nyåret...... Hva tenker du??[/quote'] Jeg vil stå sammen med deg.. Vi skal nok klare det skal du se.. Jeg skal ta av ca det samme som deg og jeg har lagt på meg 4-5 kg jeg og i det siste, så vi er i samme båt.. Hadde vært kjekt om vi kunne mailes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar