Gå til innhold

Heistad-produkter


Gjest Lupi

Anbefalte innlegg

Ser at mange av dere snakker varmt om dessertene fra Heistad. Har prøvd å se etter dem, men jeg finner dem ikke i butikken! Hvilke butikker er det som fører dette merket? Synes jeg har kikket ganske mye rundt omkring, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her som jeg bor har de heistadprodukter på meny, ica og spar. Er ikke alle butikkene som fører alle produktene, men som regel en og annen dessert og syltetøytype. Har foreløpig ikke funnet aprikossyltetøy noe sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger også på Coop Obs! og Meny ja. Er somregel ingen som har alt av Heistad... Synn, men. På Obs har jeg i allefall funnet kompott, vaniljesaus, sjokoladesaus, gele, og masse syltetøy og hermetisk frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke å handle på de butikkene, men da skal jeg legge turen innom!

 

Var faktisk på ICA igår og kikket, men på den filialen jeg var, hadde de ingenting. Det var en ganske liten butikk da, må sies ;)

 

Igjen, takk! Det er så mye lettere å finne når man vet hvor man skal lete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger også på Coop Obs! og Meny ja. Er somregel ingen som har alt av Heistad... Synn' date=' men. På Obs har jeg i allefall funnet kompott, vaniljesaus, sjokoladesaus, gele, og masse syltetøy og hermetisk frukt.[/quote']

 

Sjokoladesaus? Visste ikke at det fantes fra heistad! Er den god? Eller mente du sjokoladepudding kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var akkurat det det var - Ica nær.

Hehe, er ikke overveldet begeistret jeg heller, utvalget er ganske dårlig, men prisene er høye... Det er derfor jeg ikke pleier å handle der. Men tenkte nå at de kanskje hadde noe fra Heistad, da. Den gang ei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...