Gå til innhold

Har spørsmål...


Gjest Solsikken11

Anbefalte innlegg

Gjest Solsikken11

Nå lurer jeg på noe... kanskje noen av dere vet?

 

De trimpoengene en får i løpet av uka, er det noe forskjell om en får de jevnt i løpet av uka, eller feks. annen hver dag, eller tredje hver dag? Sånn i forhold til vektnedgang.

 

Solsikken

(er veeeeldig spent på vektnedgang... tror ikke det har blitt forandring fra forrige mandag...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg på noe... kanskje noen av dere vet?

 

De trimpoengene en får i løpet av uka' date=' er det noe forskjell om en får de jevnt i løpet av uka, eller feks. annen hver dag, eller tredje hver dag? Sånn i forhold til vektnedgang.

 

Solsikken

(er veeeeldig spent på vektnedgang... tror ikke det har blitt forandring fra forrige mandag...)[/quote']

 

Hei!

Ut fra mine erfaringer så har det til nå spilt liten rolle hvordan trimpoengene har blitt fordelt, jeg har stort sett krøpet nedover i vekt hver uke. Og må sies at jeg enkelte uker har trent mandag, tirsdag og onsdag, for så å ha treningsfri frem til neste mandag. Ikke optimalt, men bedre enn ingenting! Generelt har jeg både lest og hørt at kroppen liker en "hviledag" innimellom, spesielt dersom du driver med ganske lik trening hver dag. Da kan annenvher dag være optimalt... Så jeg prøver å bli flinkere til å fordele øktene litt utover hele uka, tror det vil lønne seg over tid...

 

Og uansett er det bedre å trene enn å sitte i sofaen :)

Lykke til Solsikken! Håper vekta di var litt snill med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...